DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/integriran/vPro/Kb/Miška/W11 Pro/3Y PS NBD
955,60 €
823,88 €
675,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF
OptiPlex Plus 7010 SFF je opremljen z 260W napajalnikom Bronze in tehnologijo TPM.
Procesor
13. generacija procesorja Intel Core™ i5-13500 s 6 8 jedri in frekvenco od 2,5 GHz do 4,8 GHz.
Spomin
16 GB pomnilnika, razdeljenega v 2 modula po 8 GB, tip DDR5.
Repozitorij
512 GB M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, pomnilnik razreda 35.
Grafični
Integrirana grafična kartica Intel.
Tipkovnica in miška
Paket vključuje Dellovo žično tipkovnico KB216 in Dellovo optično miško MS116, obe v črni barvi.
Operacijski sistem
Računalnik je opremljen z operacijskim sistemom Windows 11 Pro v angleščini, češčini, madžarščini, poljščini in slovaščini.
vPro
Podpora tehnologiji Intel vPro Enterprise.
Barva
Računalnik je v elegantni črni barvi.
Storitev
3Y ProSpt - 3 leta strokovne podpore.
Povezljivost
- 1x gumb za vklop
- 1x lučka dejavnosti trdega diska
- 1x bralnik kartic SD (opcijsko)
- 1x univerzalni zvočni priključek
- 6x USB 2.0
- 1x USB 2.0 s funkcijo PowerShare
- 4x USB 3.2 Gen 2
- 1x USB 3.2 Gen 2x2 tipa C
- 1x avdio vhod za linijski izhod/linijski vhod s ponovnimi nalogami
- 3x DisplayPort 1.4a
- 1x RJ-45 Ethernet
- 2x reže za razširitvene kartice
- 1x priključek napajalnega kabla
- 1x diagnostična lučka napajalnika
- 1x zapah za sprostitev
- 1x reža za varnostni kabel
- 1x obroč za ključavnico
Dimenzije in teža
Širina: 92,60 mm, globina: 292,80 mm, višina: 290,00 mm.
Najmanjša teža: 3,68 kg, največja teža: 4,87 kg.
Podpora
Tehnična podpora DELL 421 2 5750 83 03, telefonska linija DELL ProSupport 421 2 5750 69 81.
Češka: Tehnična podpora DELL: 420 225 772 711, DELL ProSupport Češka: 420 225 772 969.
Producent
Za več informacij obiščite proizvajalčevo spletno mesto:DELL.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.