DOLCE G.CORTADO ESPR.MAC. 30PCS NESCAFÉ
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado Espresso Macchiato 30 kosov
Koda izdelka: 7613034374264
Opis izdelka
Intenzivni espresso s pridihom mleka, ki ga je navdihnila španska kultura kave. Močna pražena kava, katere aroma je združena z malo polnomastnega mleka. Ta kava ima okroglo telo in oreškasto peno.
Edinstven okus
Odkrijte mogočno kavo NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado, ki jo je navdihnila španska kultura kave. Kava je podobna italijanskemu espressu macchiato, vendar je manjša in zmehčana z malo toplega mleka.
Premium kava
Z mešanjem močne kave robusta in kave arabica so naši nadarjeni ustvarjalci ustvarili majhno, intenzivno in aromatično skodelico kave NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado.
Zaščita svežine in arome
Z našimi hermetično zaprtimi kapsulami, ki ohranjajo svežino kave, lahko uživate v napitkih z bogatim okusom, kadar koli želite.
Enostavna priprava
Preprosto vstavite kapsulo Cortado v svoj aparat NESCAFÉ Dolce Gusto in že ste pripravljeni na odlično kavo Cortado.
Več kot 30 kavnih kreacij
Z NESCAFÉ Dolce Gusto lahko uživate v več kot 30 različnih pijačah. Izbirate lahko med več različicami vrhunske črne in bele kave.
Vsebina paketa
Pakiranje vsebuje 30 kapsul, namenjenih za kavne aparate NESCAFÉ Dolce Gusto, s katerimi lahko pripravite 30 skodelic kave Cortado.
Sestavine
Polnomastno mleko v prahu (61,8 %), topna kava (36,5 %), stabilizatorji (kalijevi fosfati, natrijevi citrati), emulgator (sojin lecitin).
Hranilne vrednosti na 100 g
- Energijska vrednost: 1473 kJ / 353 kcal
- Maščobe: 16,7 g
- Nasičene maščobne kisline: 10,4 g
- Ogljikovi hidrati: 25,1 g
- Sladkorji: 24,8 g
- Vlaknine: 12,4 g
- Beljakovine: 19,0 g
- Sol: 0,90 g
O izdelku
Polnomastno mleko v prahu s topno kavo. Skodelica vašega najljubšega espressa je zdaj združena z majhnim delom mleka. 80 ml Cortada lahko pripravite z eno samo kapsulo.
Država izvora
Španija
Naslov dobavitelja
Nestlé Česko s.r.o., Mezi Vodami 2035/31, 143 20 Praga 4
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.