EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA

- 38%

simbolična fotografija

EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
EBTW-850 BT SLUŠALKE TWS AIWA
številka artikla
735059091
Proizvajalec
AIWA
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Slušalke
EBTW-850

Qualcomm APT-X za globoke nizke tone in odpravljanje šumov CVC 80
Bluetooth 5.0 s hitro povezavo in brezžičnim dosegom 10 m
Veliki 9 mm dinamični gonilniki s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz
16-bitna frekvenca vzorčenja 96 kHz
Funkcije glasovnega pomočnika ANS

Zaščita pred vodo IPX5
Edinstvene miniaturne galvansko prevlečene brezžične stereo slušalke v ušesih (TWS)
Dva visoko občutljiva mikrofona za jasne telefonske klice brez uporabe rok
Ergonomska zasnova v ušesih z odstranljivimi/sterilizabilnimi silikonskimi ušesnimi nastavki v velikostih S/M/L

Stereo (dvojni) ali mono (enojni) nadzor slušalk za dodatno udobje
Uporabniku prijazen večfunkcijski gumb (na vsaki slušalki) za popoln nadzor
Dobitnik nagrade Reddot Design Award
Magnetne polnilne reže s pozlačenimi kontakti
Vrhunsko ohišje za polnjenje in shranjevanje iz prave kovinske zlitine cinka

Polnilna vrata: standardni USB Type-C (priložen usnjen kabel USB za pas)
Kapaciteta baterije: 400 mAh (ohišje), 45 mAh (slušalke)
Hitro polnjenje: 1,5 ure
Čas predvajanja: 6 ur z enim polnjenjem (največ 3x cikel polnjenja za 18 ur delovanja)

ČLANSTVO
Polnilni kabel USB-C z najlonsko pletenico in aluminijastim ohišjem
3 pari silikonskih konic za ušesa v velikostih S/M/L

Parametri

Vrsta blaga
Globina
Teža
Širina
Višina
Mikrofon
Čas polnjenja
Glasovni pomočnik
Prenos signala
Doseg signala
Vrsta zgradbe
Razred pokrova
Frekvenčni razpon
Različica BT
Premer pretvornikov
Kapaciteta baterije slušalk
Čas predvajanja
Vrsta napajalnega priključka
Kapaciteta baterije postaje
Zamenljivi nastavki

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.