EVOLVEO EasyPhone EG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
40,08 €
39,14 €
32,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone EG, telefon za starejše
Elegantno in funkcionalno
EVOLVEO EasyPhone EG je eleganten gumbni telefon, namenjen starejšim. Ta telefon s črno kovinsko sprednjo ploščo in barvitim 2,4-palčnim zaslonom ni le funkcionalen, temveč tudi eleganten.
Enostavna uporaba
Telefon je zasnovan tako, da ga je enostavno uporabljati. Tipkovnica ima ločene gumbe, kar olajša vnos besedilnih sporočil in telefonskih številk.
Pametna polnilna zibelka
Telefonu je priložena pametna polnilna podloga, ki ob pritisku na gumb aktivira zvonjenje telefona. Tako lahko telefon zlahka najdete, ko ga odložite.
Vgrajen radio FM
Telefon je opremljen z vgrajenim radiem FM s samodejnim nastavljanjem postaj. Antena je vgrajena neposredno v napravo, zvok pa se predvaja prek vgrajenega zvočnika.
Fotografski stiki in hitro izbiranje
Za lažje klicanje je telefon opremljen s fotografskimi stiki. Osem izbranim stikom lahko dodate fotografijo in tako lažje prepoznate klicatelja.
Klic SOS in sporočilo SMS v sili z lokalizacijo lokacije
Na hrbtni strani telefona je gumb SOS, ki ob pritisku samodejno pokliče prednastavljene številke in jim pošlje sporočilo v sili, vključno z informacijami o približni lokaciji.
Bogata oprema
- Barvni 2,4-palčni zaslon
- Zmogljiva svetilka
- Fotoaparat
- Predvajalnik glasbe
- Koledar, budilka, povečevalno steklo, kalkulator, telefonski odzivnik
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta baterije: 900 mAh Li-ion
- Vrsta telefona: Klasični, za starejše
- Reža za pomnilniško kartico: da
- Barva: črna
- Standardi za mobilne telefone: GSM
- Podprte frekvence GSM/GPRS (MHz): 850/900/1 800/1 900 MHz
- Priključek: USB-C
- Bluetooth: Da:
- Radio: Da
- Gumb SOS: Da: .
- Dimenzije: 130 x 56 x 11 mm
- Teža (z baterijo): 105 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.