EZVIZ H8C 2K

simbolična fotografija

EZVIZ H8C 2K
EZVIZ H8C 2K
številka artikla
AH51670046
OEM
CS-H8c-R100-1K3WKFL(4mm)
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 12 kos, v četrtek že pri vas

78,37 €

64,24 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 76,02 €
Na zalogi 12 kos, v četrtek že pri vas

78,37 €

64,24 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EZVIZ H8C 2K - ostra zaščita za vaš dom

Visoka ločljivost in nočni vid do 30 metrov.

Tehnične podrobnosti

Slikovni senzor: 1/2,7-palčni CMOS s progresivnim skeniranjem.

Hitrost zaklopa: Samoprilagodljiv zaklop.

Objektiv

  • 4 mm @ F2,0, vidni kot: 46° (navpično), 89° (vodoravno), 104° (po diagonali)
  • 6 mm @ F2,0, vidni kot: 28° (navpično), 52° (vodoravno), 60° (po diagonali)

Priključek za objektiv: M12.

Dnevni in nočni IR-filter s samodejnim preklopom.

DNR 3D.

WDR: digitalno.

Kompresija

Stiskanje videa: H.265 / H.264.

Hitrost bitnega toka videa: Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptivna bitna hitrost.

Slika

Največ. Ločljivost: 2304 × 1296.

Hitrost slikanja: Samodejno prilagajanje med omrežnim prenosom: največ 30 sličic na sekundo.

Omrežje

wifi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.

Frekvenčno območje: 2,4 ~ 2,4835 GHz.

Pasovna širina kanala: Podpira 20 MHz.

Vmesnik

Shramba Reža za kartico MicroSD (največ 512 GB).

Podpira shranjevanje Ezviz CloudPlay (potrebna je naročnina).

Žično omrežje RJ45 X 1 (10M/100M prilagodljiva vrata Ethernet).

Varnost 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.

Hitrost prenosa 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s.

Splošne informacije

Napajanje DC 12V / 1A.

Poraba energije največ 12 W.

IR domet največ 30 m.

Dimenzije: 100,05 × 129,19 × 149,75 mm.

Teža 435 g.

Garancija: 2 leti.

Več informacij najdete na proizvajalčevem spletnem mestu.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.