EZVIZ EB3

simbolična fotografija

EZVIZ EB3
EZVIZ EB3
številka artikla
AH51670026
OEM
CS-EB3-R100-2C3WFL
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

118,28 €

96,95 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 114,69 €
Na zalogi 20 kos, v četrtek že pri vas

118,28 €

96,95 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EZVIZ EB3 - Zunanja varnostna kamera

Varnostna kamera EZVIZ EB3 je idealna za vse družine, ki potrebujejo dodatno zaščito. Ponuja kristalno čisto ločljivost 2K in preprosto uporabo.

Ključne lastnosti

  • Senzor CMOS s 3 milijoni slikovnih pik
  • Ločljivost 2304 × 1296
  • Filter IR-Cut s samodejnim preklopom
  • Razdalja nočnega vida: 15 m
  • Inteligentno zaznavanje gibanja ljudi
  • Podpora za dvosmerne klice
  • Podpora za shranjevanje EZVIZ CloudPlay

Tehnične specifikacije

EZVIZ EB3 je opremljen z 1/2,8-palčnim 3-megapikselskim CMOS-senzorjem s progresivnim zajemom slike. Z minimalno osvetlitvijo 0,01 luksa in infrardečim sevanjem zagotavlja jasne slike tudi v slabih svetlobnih pogojih.

Največja ločljivost fotoaparata je 2304 × 1296, hitrost slikanja pa 15 slik na sekundo. Za stiskanje videa je na voljo H.265/H.264, največja bitna hitrost pa je 1,5 Mb/s.

Omrežna povezava

Kamera podpira standarde Wi-Fi IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n in frekvenčno območje 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz. Varnost zagotavljajo 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.

Funkcije

Kamera omogoča inteligentno zaznavanje gibanja ljudi in podpira prilagojeno območje opozarjanja. S podporo za dvosmerne klice lahko z obiskovalci komunicirate neposredno iz telefona.

Repozitorij

Kamera podpira lokalno shranjevanje na kartico microSD (do 256 GB) in shranjevanje v oblaku EZVIZ CloudPlay (potrebna je naročnina).

Splošne informacije

Fotoaparat je odporen na vremenske vplive, pogoji delovanja pa so od -20 °C do 50 °C. Napajanje je zagotovljeno z enosmernim tokom 5V/2A in baterijo s kapaciteto 5200 mAh.

Vsebina paketa

  • kamera EB3
  • Osnova za vijake
  • Napajalnik
  • Kabel USB
  • Montažna plošča
  • Predloga za vrtanje
  • Komplet vijakov

Za več informacij obiščite proizvajalčevo spletno mesto:EZVIZ EB3

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.