Tenda CP6 Security 2K (3MP) Wi-Fi PTZ kamera, nočni vid, dvosmerni zvok, microSD, CZ aplikacija
43,70 €
35,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kamera Tenda CP6 IP 2K PTZ
Varnostna kamera z ločljivostjo 2304 x 1296 px (3 MP).
Oblikovanje in lokacija
Čista in preprosta zasnova, možnost namestitve na steno ali strop.
Sledenje vrtenju in gibanju
Vodoravna rotacija 360°, navpična 155°. Funkciji S-motion in S-tracking za samodejno sledenje gibanju.
Kakovost slike in zvoka
Dvosmerni prenos zvoka visoke ločljivosti 2K vključuje mikrofon in zvočnik.
Alarm in zaznavanje gibanja
Alarmi z različnimi načini, vključno z LED, sireno in zaznavanjem gibanja.
Nočni vid
IR LED diode za nočno osvetlitev z dometom do 12 m.
Pokrov objektiva
Funkcija zasebnosti v celoti prekrije objektiv kamere.
Shranjevanje podatkov
Notranja reža za kartico microSD do 128 GB ali shramba v oblaku.
S-sledenje patrulje
Možnost shranjevanja do 6 različnih položajev za samodejno spremljanje.
Tehnični parametri
- Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n; 150 Mb/s
- Ethernet: 1x vrata LAN RJ45 10/100 Mbps
- Ločljivost: 3 MP (2304 x 1296 px)
- Frekvenca: 2,4 GHz
- Varnost: WPA-PSK, WPA2-PSK, mešani WPA/WPA2-PSK
- Vmesnik: 1x ponastavitev, 1x LED, 1x reža microSD max. 128 GB, 1x priključek Jack, 1x RJ45
- Sistem mobilne telefonije: Android 4.4 in novejši, iOS 9.0 in novejši
- Obračanje: 360° horizontalno, 155° vertikalno
- Reža za kartice MicroSD: da, največ 128 GB Class10
- Optika: 4 mm, F = 2,2
Vsebina paketa
- 1x Tenda CP6
- 1x napajalnik 9V DC 1 A s 3 m napajalnim kablom
- 1x stenski/stropni nosilec
- 1x priročnik za hitro namestitev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.