FSP HYDRO PTM PRO 1200/1200W/ATX/80PLUS Platinum/Modular/Retail
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
FSP/Fortron HYDRO PTM PRO 1200/1200W/ATX/80PLUS Platinum/Modular/Retail
Fortron HYDRO PTM PRO 1200 je napajalnik, ki izpolnjuje zahteve standarda IEC 62368. Ta certifikat zagotavlja visoko varnost in kompaktno velikost brez zmanjšanja učinkovitosti.
Certificiranje 80PLUS PLATINUM
Certifikat 80PLUS PLATINUM zagotavlja brezskrbno igralno izkušnjo. Napajalnik ima tudi zamenljive stranske nalepke za popolno prileganje sestavi računalnika.
Ekološko stikalo
Stikalo Eco omogoča tiho delovanje napajalnika in manjšo porabo energije. Če je obremenitev napajalnika manjša od 30 %, napajalnik preklopi v tihi način, ventilator pa se izklopi.
Glavne značilnosti
- Pripravljen na najnovejše Intelove procesorje
- Visoka učinkovitost >= 92 %
- Zmogljiva zasnova 12V z enojno tirnico
- Stikalo za upravljanje ventilatorja Eco
- Tiho in kakovostno hlajenje
- Vključuje japonske elektrolitske kondenzatorje
- Skladen z najnovejšimi standardi ATX 12V V2.52 in EPS 12 v2.92
- Popolna zaščita OCP, OVP, SCP, OPP, OTP, UVP
- Visoka moč s platinastim certifikatom 80PLUS®
- Edinstvena identifikacija izdelka z zamenljivimi stranskimi nalepkami za navdušence in igralce
Tehnični parametri
- Model: HYDRO PTM PRO 1200W
- Format: ATX
- PFC: aktivni PFC
- Ventilator: 135 mm ventilator FDB
- Dimenzije: 150 x 190 x 86 mm
- Učinkovitost: >= 92 %
- 80 PLUS: platinasto
- Vhodna napetost: 100-240 V
- Vhodni tok: 14-9A
- Frekvenca: 50-60 Hz
- Moč: 1200 W
- Varnost: OCP, OVP, SCP, OPP, OTP, UVP
- Modularno: Da
Priključki
- 1x ATX 24
- 3x 4 4 PIN
- 8x PCI-E 6 2
- 14x SATA
- 5x Molex (periferni)
- 1x disketa
Več informacij je na voljo na proizvajalčevem spletnem mestu:www.fsplifestyle.com
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.