FZG 1000G Namizni žar na oglje FIELDMANN

- 18%

simbolična fotografija

FZG 1000G Namizni žar na oglje FIELDMANN
BLAGO V AKCIJI
številka artikla
741001903
Proizvajalec
FIELDMANN
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

31,40 €

25,66 €

21,03 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 25,42 €
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

25,66 €

31,40 €

21,03 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

FZG 1000G Namizni žar na oglje FIELDMANN

Žarjenje na oglju še nikoli ni bilo tako enostavno! S tem namiznim žarom FZG 1000G podjetja FIELDMANN boste uživali v žaru na novi ravni.

Velikost in dimenzije

Žar je velik 35,5 cm, kar je idealno za peko na vrtu ali piknik.

Premer kamina je 34 cm, kar zagotavlja veliko prostora za oglje in pripravo hrane.

Območje za peko na žaru

Površina žara ima premer 22 cm. To je dovolj prostora za pripravo obroka za vso družino ali skupino prijateljev.

Kromirana rešetka

Žar je opremljen s kromirano rešetko, ki je odporna proti koroziji in jo je enostavno čistiti. Tako bo vaša hrana vedno odlično pripravljena.

Pokrov

Žaru je priložen pokrov, ki pomaga ohranjati toploto in zagotavlja enakomerno peko na žaru.

Prednosti naprave FZG 1000G

  • Enostavno prenašanje zaradi kompaktne velikosti
  • Trpežna kromirana mreža za enostavno vzdrževanje
  • Pokrov za enakomerno peko na žaru

Dodajte FZG 1000G v košarico in doživite peko na žaru na novi ravni!

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Širina
Vrsta žara
Sistem peke na žaru
Žar površina
Žar plošča

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.