Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX

simbolična fotografija

Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
številka artikla
745018876
Proizvajalec
HYPERX
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

128,61 €

105,42 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 124,43 €
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

128,61 €

105,42 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Gaming miška HyperX Pulsefire Dart WRL

Brezžična igralna miška z ergonomsko obliko in oblazinjenimi stranicami iz usnja.

Oblikovanje in gumbi

Miška ima 6 gumbov in zasnovo z razdeljenimi gumbi.

Senzorji in stikala

Senzor Pixart PMW3389 in Omronova stikala z upornostjo 50 milijonov klikov.

Ločljivost in hitrost

Ločljivost DPI 800/1600/3200, hitrost 450 IPS in pospešek 50G.

Povezovanje

  • Radijska frekvenca 2,4 GHz
  • S kablom

Brezžični adapter za izboljšano brezžično povezljivost s certifikatom Qi.

Združljivost in nastavitve

Združljiv je s programom HyperX NGENUITY za nastavitev osvetlitve RGB, ustvarjanje makrov, upravljanje življenjske dobe baterije in prilagajanje nastavitev DPI (do 16.000 DPI).

Vzdržljivost in polnjenje

Do 90 ur brez osvetlitve LED, do 50 ur s privzeto osvetlitvijo LED. Brezžično ali kabelsko polnjenje Qi.

Združljivost

Združljiv z računalniki PC / PS5, PS4 / Xbox Series X|S, Xbox One.

Barva in dimenzije

Barva: črna, mere 43,6 × 73,9 × 124,8 mm, teža 110 g (s kablom 150 g).

Vsebina paketa

  • Miška
  • Polnilni/podatkovni kabel USB
  • Brezžični sprejemnik USB
  • Brezžični adapter
  • Kratek priročnik za začetek uporabe

EAN izdelka: 196188049556

Parametri

Bluetooth
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Vmesnik
Maksimalna ločljivost
Število gumbov miške
Oblikovanje miške
Vrsta baterije miške
Osvetlitev miške
Povezava miške
Ergonomija
Nastavljiva ločljivost
Programabilni gumbi
Utež

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.