Gaming miška Pulsefire Dart WRL HYPERX
128,61 €
105,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming miška HyperX Pulsefire Dart WRL
Brezžična igralna miška z ergonomsko obliko in oblazinjenimi stranicami iz usnja.
Oblikovanje in gumbi
Miška ima 6 gumbov in zasnovo z razdeljenimi gumbi.
Senzorji in stikala
Senzor Pixart PMW3389 in Omronova stikala z upornostjo 50 milijonov klikov.
Ločljivost in hitrost
Ločljivost DPI 800/1600/3200, hitrost 450 IPS in pospešek 50G.
Povezovanje
- Radijska frekvenca 2,4 GHz
- S kablom
Brezžični adapter za izboljšano brezžično povezljivost s certifikatom Qi.
Združljivost in nastavitve
Združljiv je s programom HyperX NGENUITY za nastavitev osvetlitve RGB, ustvarjanje makrov, upravljanje življenjske dobe baterije in prilagajanje nastavitev DPI (do 16.000 DPI).
Vzdržljivost in polnjenje
Do 90 ur brez osvetlitve LED, do 50 ur s privzeto osvetlitvijo LED. Brezžično ali kabelsko polnjenje Qi.
Združljivost
Združljiv z računalniki PC / PS5, PS4 / Xbox Series X|S, Xbox One.
Barva in dimenzije
Barva: črna, mere 43,6 × 73,9 × 124,8 mm, teža 110 g (s kablom 150 g).
Vsebina paketa
- Miška
- Polnilni/podatkovni kabel USB
- Brezžični sprejemnik USB
- Brezžični adapter
- Kratek priročnik za začetek uporabe
EAN izdelka: 196188049556
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.