Gaming miška Pulsefire Raid HYPERX
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming miška HyperX Pulsefire Raid
EAN: 196188049549
Lastnosti izdelka
Številka izdelka: 4P5Q3AA
Pospeševanje: 40G
Gumbi: 11
Dolžina kabla: 1,8 m
Vrsta kabla: Pleten
Vrsta povezave: USB 2.0
Prednastavitve DPI: 800/1600/3200 DPI
Odpornost stikala: 20 milijonov klikov
Levi/desni gumb: Omronova stikala
Svetlobni učinki: 1 območje osvetlitve RGB
Rešitev: Do 16000 DPI
Senzor: Pixart PMW3389
Hitrost: 450 IPS
Teža (brez kabla): 95 g
Teža (s kablom): 125 g
Dolžina: 127,8 mm
Višina: 71 mm
Širina: 41,5 mm
Združljivost
PC, PS5™, PS4™, Xbox Series X|S™ in Xbox One™.
Združljivost programske opreme: HyperX NGENUITY
Opis
HyperX Pulsefire Raid™ je ergonomska miška, ki vam omogoča več ukazov na dosegu roke.
Prihranite dragoceni čas, ko ste vključeni v bitke v zgradbi, menjavate orožje ali poskušate pleniti in pobegniti.
Pulsefire Raid je lahka programabilna miška z 11 gumbi in udobnimi stranskimi ročaji.
Je odličen pokazatelj za igralce iger Battle Royale, MOBA in MMO.
Vrhunski senzor Pixart 3389 zagotavlja dokazano natančnost pri izvirnih nastavitvah do 16.000 DPI.
Za glavni levi in desni gumb je uporabljena razdeljena zasnova gumba, ki omogoča bolj odzivno klikanje.
Zanesljiva Omronova stikala zagotavljajo ostre, otipljive povratne informacije.
S programsko opremo za prilagajanje HyperX NGENUITY lahko nastavite makra, prilagodite DPI in prilagodite osvetlitev RGB.
Velike drsne ploskve in prožen pleten kabel skupaj zagotavljajo gladko in nadzorovano drsenje.
Združljiva je z različnimi platformami, zato lahko izkoristite prednosti igre Pulsefire Raid in prevladujete na računalniku ali konzoli.
Vsebina paketa
- Miška
- Kratek vodnik
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.