Gaming slušalke Genesis Radon 300, 7.1 virtualne
27,83 €
22,81 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming slušalke Genesis Radon 300
Genesis Radon 300 so zmogljive igralne slušalke s 7.1 virtualnim prostorskim zvokom in mikrofonom.
Realističen zvok
40-milimetrski gonilniki zagotavljajo občutljivost 115 dB, kar ustvarja edinstveno zvočno izkušnjo in omogoča realistično podoživljanje dogajanja.
Največje udobje
Izjemno mehki in veliki ušesni nastavki skupaj z oblazinjenim naglavnim mostom zagotavljajo maksimalno udobje tudi med večurno uporabo.
Mikrofon visokega razreda
Enosmerni mikrofon z občutljivostjo -42 dB snema samo zvoke, ki so usmerjeni neposredno vanj. Mikrofon je nameščen na gibljivi roki, ki omogoča enostavno upravljanje.
Uporaba več platform
Genesis Radon 300 je združljiv z računalniki PC, PS4 in Nintendo Switch, kar razširja možnosti.
Odpornost
Narejen je iz visokokakovostnih materialov za večjo vzdržljivost. Kovinski naglavni most in 2 m pletenega tekstilnega kabla zagotavljata visoko vzdržljivost.
Specifikacije
- Vrsta slušalk: Slušalke
- Avdio sistem: Virtualni zvočni sistem 7.1
- Velikost pretvornika: 40 mm
- Občutljivost slušalk: 115 dB
- Frekvenčno območje slušalk: 20 - 20 000 Hz
- Impedanca slušalk: 32 Ohm
- Odstranljiv mikrofon: ne
- Občutljivost mikrofona: - 42 dB
- Priključek: 1x USB
- Dolžina kabla: 2 m
- Teža: 334 g
- Upravljanje glasnosti: vgrajeno na levi školjki
- Komunikacija: žična
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Mac OS, PS4, Nitendo Switch
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.