Garett Beauty Bright Skin - naprava za mezoterapijo
66,40 €
54,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garett Beauty Bright Skin - naprava za mezoterapijo
Poskrbite za svojo kožo z Garett Beauty Bright Skin.
S to napravo lahko mezoterapijo izvajate v udobju svojega doma.
Bori se proti gubam, hiperpigmentaciji in dvojni bradi.
Uporablja svetlobno terapijo, zvočno vibracijo, mikrotoke EMS in radiofrekvenco.
Fototerapija za zdravo kožo
Garett Beauty Bright Skin uporablja tri vrste svetlobe LED.
- Rdeča svetloba obnavlja in povečuje elastičnost kože.
- Modra svetloba zmanjšuje draženje in nastajanje sebuma.
- Vijolična svetloba izboljša tonus kože in zaceli brazgotine po aknah.
EMS mikro tok
Zdravljenje z elektrostimulacijo zgladi gube in drobne linije.
Izboljšuje krvni obtok in oksigenira kri.
Odstranjuje odvečne produkte presnove.
RF - učinkoviti elektromagnetni valovi
Poveča proizvodnjo in obnavljanje kolagenskih vlaken.
Kožo naredi čvrsto, prožno in mladostno.
Zvočne vibracije
Učinkovita masaža obraza in sprostitev.
Zvočne vibracije prodrejo v globlje plasti kože.
Spodbujajo obnavljanje kože in boljšo absorpcijo izdelkov za nego kože.
Tehnične specifikacije
- Dimenzije: 180 x 46,5 x 52 mm
- Teža: 118 g
- Frekvenca vibracij: 210-270 Hz
- Časovnik: 5 min
- Število žarnic LED: modra, rdeča, vijolična
- Moč: 1,5 W
- Delovna napetost: 3,7 V
- Vrsta napajanja: baterijsko napajanje
- Polnilna napetost: 5 V / 1 A
- Vrsta baterije: polimerna
- Kapaciteta baterije: 650 mAh
- Čas polnjenja: približno 120 min
- Vroče/hladno pakiranje: DA (toplo)
- Delovna temperatura: 42-46 °C
- Zvočne vibracije: DA
- Nastavitev moči: 3
- Število načinov delovanja: 3
- Radiofrekvenca: DA (20 - 100 Hz)
- Funkcija elektrostimulacije EMS: DA
- Druge lastnosti: funkcija samodejnega izklopa
Vsebina paketa: naprava, polnilni kabel USB C, uporabniški priročnik CZ/EN
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.