Garett Beauty Fresh Skin Pro - naprava za mezoterapijo
238,34 €
195,36 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garett Beauty Fresh Skin Pro - Vaš pomočnik za sijočo kožo
Zakaj izbrati Garett Beauty Fresh Skin Pro?
Ta naprava za mezoterapijo na domu vam bo pomagala povrniti sijaj in elastičnost, ki ju vaša koža pogreša.
Mezoterapija brez igel
Električni impulzi te naprave pomagajo negovalnim snovem prodreti globoko v kožo. Z vročim stiskanjem se znebite nečistoč in kozmetičnih ostankov.
EMS elektrostimulacija in fototerapija
S temi funkcijami boste izboljšali elastičnost kože in se znebili razširjenih kapilar.
Funkcija ionskega čiščenja in vlaženja
Z ioni odstranite mikroorganizme in škodljive snovi s kože. To tudi izboljša cirkulacijo, očisti, nahrani in navlaži kožo.
Funkcije EMS
Redna masaža z impulzi EMS omili in okrepi izbrane dele telesa, zmanjša celulit, izboljša prekrvavitev, odstrani presnovne odpadne snovi in oksigenira mišice.
Terapija z rdečo svetlobo LED
Fototerapija z rdečo svetlobo LED spodbuja regenerativne procese in izboljšuje elastičnost kože. Rdeča svetloba pomaga tudi pri odstranjevanju drobnih gubic in spodbuja nastajanje kolagena.
Funkcija hladnega stiskanja
Nizka temperatura pomaga ublažiti draženje, koži pa prinaša olajšanje in občutek ugodja. Funkcija hladnega obloge je tudi odličen način za sprostitev po brezigelnem mezoterapevtskem tretmaju.
RF tehnologija
Ta tehnologija spodbuja obnavljanje kolagena v koži, zapolnjuje gube in odstranjuje brazgotine. Mezoterapija brez igel je idealna za vsakodnevno nego kože, saj ji povrne sijaj in elastičnost!
Tehnični parametri
- Dimenzije: 187x51x63 mm
- Teža: 298 g
- Čas polnjenja: 150 min
- Kapaciteta baterije: 1200 mAh
- Frekvenca vibracij: 10-30 Hz
- Delovna temperatura: 6 - 38 °C
Vsebina paketa: magnetna podloga za pritrditev kozmetičnih blazinic, kabel USB-C, priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.