Garett Beauty Flash IPL epilator, belo-srebrn
185,70 €
152,21 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Epilator Garett Beauty Flash IPL
Enostavna rešitev za odstranjevanje neželenih dlak
Epilator Garett Beauty Flash IPL je naprava, ki vam bo pomagala pozabiti na ovire, povezane z nepotrebnimi dlakami. Je popolnoma varen in primeren za domačo uporabo.
Domov Odstranjevanje dlak IPL
Svetlobni impulzi delujejo tako na temne kot na svetle dlake. Postopoma postajajo vse šibkejše in šibkejše, na koncu pa izpadejo in popolnoma prenehajo rasti.
Prilagodljiva zmogljivost
Epilator Garett Beauty Flash vam omogoča, da intenzivnost pulzov prilagodite svojim potrebam. Tako je zdravljenje učinkovito in varno.
Veliko območje za obdelavo
Glava naprave ima površino za obdelavo približno 3 cm2, zato je celoten postopek gladek in natančen. Samo en blisk in nato lahko glavo premaknete na naslednje območje.
Dolga življenjska doba
Garett Beauty Flash je tudi epilator IPL z zelo dolgo življenjsko dobo. Žarnice lahko zdržijo do 500 000 impulzov, kar vam omogoča več let brezskrbne uporabe.
Udobno za uporabo
Garett Beauty Flash ima ergonomsko obliko in je razmeroma lahek, zato ga je udobno držati. Posebno oblikovana glava doseže tudi najtežje dostopne predele.
Tehnične specifikacije:
- Dimenzije izdelka: 250x145x55 mm
- Nazivna moč: 36 W
- Površina, ki oddaja svetlobo: 3 cm2
- Tok: 3A
- Neto teža: 500 g
Vsebina paketa:
- Zaščitna očala
- Brivnik za enkratno uporabo
- Adapter
- Zamenljiva glava s hladilno kompresijsko funkcijo
- Priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.