Garett pametna ura Kids Tech 4G Pink velcro
107,71 €
102,25 €
83,81 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garett pametna ura Kids Tech 4G Pink velcro
EAN: 5904238484999
Vodoodporna otroška ura z udobno zaponko.
Ključne lastnosti
- Vodotesnost s certifikatom IP67
- Enostavno zapenjanje s trakom
- Povezljivost 4G LTE
- Reža za kartico SIM
- Lokalizacija GPS, LBS, WiFi
- Gumb SOS
- Funkcije geografskega ograjevanja
- Glasovno spremljanje
- Izbira več številčnic
Oblikovanje in udobje
Elegantne ure v petih barvah.
Udobje za vaše najmlajše.
Jasen zaslon za enostavno odčitavanje časa.
Povezljivost in varnost
Brezhibna komunikacija s starši zaradi tehnologije 4G LTE.
Vgrajen lokacijski sistem za sledenje otroku.
Funkcija geo ograje za varen nadzor otroka.
Vzdržljivost in uporaba
Baterija z dolgo življenjsko dobo za dolgotrajno uporabo.
Način varčevanja z energijo za zmanjšanje porabe energije.
Zaslon in funkcije
Velik 1,69-palčni zaslon HD IPS za enostavno upravljanje.
Gumb SOS za hiter klic na pomoč.
Vgrajen pedometer za spremljanje otrokove dejavnosti.
Kalkulator za podporo učenju.
Tehnične specifikacije
- Vodotesnost: IP67
- Zaslon na dotik: Da: .
- Zaslon z osvetlitvijo: Da:
- GPS: Da
- Wi-Fi: Da
- Video klic: da
- Vgrajen modul 4G: da
- Reža za kartico SIM: da
- Združljivost s sistemom Android: da
- Združljivost z iOS: Da
- Zvočna obvestila: da
- Obvestila o klicih: Da: .
- Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev: da
- Gumb SOS: da
- Oddaljeno glasovno spremljanje: da
- Vgrajena kamera: Da
- Merilnik korakov: Da:
- Monitor spanja: Da:
- Zgodovina poti: da
- Štoparica: da
- Kalkulator: Da:
- Vrsta zaslona: IPS
- Velikost zaslona: 1,69"
- Ločljivost zaslona: 240 x 280 px
- Procesor: ASR 3603
- RAM: 128 MB
- Vgrajeni pomnilnik: 192 MB
- Vrsta baterije: litijeva polimerna baterija
- Kapaciteta baterije: 550 mAh
- Čas polnjenja: Približno 2 uri
- Teža: 37 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.