Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink

- 4%

simbolična fotografija

Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink
številka artikla
31601074
OEM
SUN_ULTRA_4G_PNK
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 13.5.2024 že pri vas

127,86 €

122,92 €

100,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 119,57 €
Na zalogi 2 kos, 13.5.2024 že pri vas

122,92 €

127,86 €

100,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garett pametna ura za otroke Sun Ultra 4G Pink

Pametna ura z dolgo življenjsko dobo baterije in velikim zaslonom IPS.

Stalni stik in varnost

Funkcija sledenja GPS in geografske ograje za varnost vašega otroka.

Kličite in sprejemajte klice v omrežju 4G LTE.

Vzdržljiva baterija z visoko zmogljivostjo

Podpora za aplikacijo WhatsApp in 900 mAh baterija za dolgo nošenje.

Jasen zaslon in udobna uporaba

1,85-palčni zaslon HD IPS za popolnoma ostre in jasne slike.

Biometrične meritve

Monitor srčnega utripa, pulzni oksimeter, merilnik krvnega tlaka in termometer.

Številne druge privlačne funkcije

  • FACE UNLOCK za odklepanje zaslona z obrazom.

  • Android za napredne funkcije.

  • Funkcije pedometra in urnika za organizacijo šolskih nalog.

  • Vgrajena matematična igra, diktafon in fotoaparat.

Tehnične specifikacije

  • Vodotesnost IP67

  • Zaslon na dotik in osvetljen zaslon

  • GPS, Wi-Fi, Bluetooth

  • Video klepet

  • Vgrajen modul 4G

  • Reža za kartico SIM

  • Vgrajen sistem Android

  • Združljivost z operacijskima sistemoma Android in iOS

  • Združljivost z aplikacijami GPS

  • Zvočna obvestila

  • Obvestila o dohodnih sporočilih SMS in klicih

  • Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev

  • Pošiljanje sporočil SMS

  • Plošča za izbiranje

  • Pošiljanje glasovnih zapiskov

  • Gumb SOS

  • Zemljišče GEO

  • Oddaljeno glasovno spremljanje

  • Funkcija iskanja Watch

  • Alarm za prazno baterijo

  • Vgrajena kamera

  • Snemanje videoposnetkov

  • Monitor srčnega utripa

  • Monitor krvnega tlaka

  • Pulzni oksimeter

  • Vgrajen termometer

  • Pedometer

  • Monitor spanja

  • Šolski urnik

  • Zgodovina poti

  • Foto album

  • Predvajalnik glasbe

  • Diktafon

  • Štoparica

  • Budilka

  • Koledar

  • Kalkulator

  • Matematična igra

  • Več obrazov ure

  • Gumijast trak

  • Rezervni trak

  • Posebna aplikacija: Garett Tracker

  • Vrsta zaslona: IPS

  • Velikost zaslona: 1,85"

  • Ločljivost zaslona: 240 x 280 px

  • Procesor: SL 8521E

  • Senzor gibanja

  • RAM: 512 MB

  • Vgrajeni pomnilnik: 4 GB

  • Podprte frekvence GSM: 850/900/1800/1900 Mhz

  • Podprti standardi GSM: 2G/3G/4G LTE

  • Natančnost GPS: 5-15 m

  • Občutljivost GPS: - 159 dBm

  • Standard kartice SIM: Nano SIM

  • Fotoaparat

  • Združljivo z: Android 4.0 (in novejše) iOS 9.0 (in novejše)

  • Vrsta baterije: litijev polimer

  • Kapaciteta baterije: 900 mAh

  • Čas polnjenja: Približno 2 uri

  • Jezik menija: češčina, poljščina, angleščina, madžarščina, slovaščina, litvanščina, latvijščina, estonščina, nemščina, italijanščina, nizozemščina, finščina

  • Velikost ohišja: 55,5 x 43 x 16,5 mm

  • Dolžina traku: Približno 21,5 cm

  • Širina traku: 20 mm

  • Teža: 58 g

  • Komplet vključuje: pametno uro Garett, kabel USB (polnilec ni vključen), navodila za uporabo, garancijsko kartico.

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Športna funkcija
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Varnostna funkcija
Pametna funkcija
Združljiv OS
Material pasu
Senzorji in Hardware
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Telefoniranje
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.