Garett Smartwatch V12 Črno usnje

simbolična fotografija

Garett Smartwatch V12 Črno usnje
Garett Smartwatch V12 Črno usnje
Garett Smartwatch V12 Črno usnje
Garett Smartwatch V12 Črno usnje
Garett Smartwatch V12 Črno usnje
Garett Smartwatch V12 Črno usnje
številka artikla
31601083
OEM
V12_BLK_LTR
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

111,24 €

91,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 107,63 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

111,24 €

91,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garett Smartwatch V12 Črno usnje

Sodobna pametna ura z dolgo življenjsko dobo baterije in vrhunsko tehnologijo.

Prikaz

1,43-palčni zaslon AMOLED s funkcijo Always on Display za odlično vidljivost.

Polnjenje

Induktivno polnjenje za enostavno in hitro polnjenje brez kablov.

Življenjska doba baterije

Do 10 dni z enim polnjenjem za stalen dostop do funkcij.

Klici

Kličite in sprejemajte klice prek Bluetootha kadar koli in kjer koli.

Biometrično merjenje

Monitor srčnega utripa, pulzni oksimeter in merilnik krvnega tlaka za spremljanje zdravja.

Vodoodporen

Vodoodpornost IP68 za brezskrbno nošenje v vodi.

Športni načini

100 športnih načinov za spremljanje zmogljivosti.

Tehnične specifikacije

  • Zaslon na dotik: da
  • Osvetljen zaslon: da
  • Bluetooth: Da:
  • Združljivost:Android, iOS
  • Zvočna obvestila: da
  • Vibracijsko obvestilo: da
  • Obvestilo SMS: da
  • Obvestilo o klicu: da
  • Obvestila iz aplikacij: Da
  • Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev: da
  • Fotografiranje s telefonom: Da
  • Nadzorujte predvajanje glasbe s telefonom: Da .
  • Funkcija iskanja v telefonu: Da
  • Funkcija iskanja naprave: da
  • Alarm za praznjenje: da
  • Pulzometer: da
  • Merilnik krvnega tlaka: Da:
  • Pulzni oksimeter: da
  • Športni načini: Da (100 športnih načinov)
  • Merilnik korakov: Da:
  • Termometer: Da:
  • Nadzor v prostem teku: Da
  • Opomnik za hidracijo: da
  • Monitor spanja: Da
  • Vremenske informacije: da
  • Zbujanje zaslona z gibanjem roke: da
  • Štoparica: da
  • Časovnik: Da
  • Budilka: da
  • Koledar: Da: .
  • Kalkulator: Da:
  • Izbirate lahko med različnimi številčnicami: Da .
  • Kovinski trak: Da:
  • Zamenljiv trak: Da
  • SMART-TIME PRO

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Povezava z mobilnim telefonom
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
V paketu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.