Garmin GPS športna ura Forerunner 955 Whitestone, EU
498,30 €
408,44 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin GPS športna ura Forerunner 955 Whitestone, EU
Vrhunska ura GPS za športnike
Garmin Forerunner 955 je vrhunska športna ura za uspešne in vrhunske športnike. Ura ponuja edinstveno kombinacijo funkcij za merjenje športne zmogljivosti, načrtovanje in ocenjevanje vadbe.
Dolga življenjska doba baterije
Ura zagotavlja do 15 dni delovanja baterije v načinu pametne ure, do 42 ur v načinu GPS in do 80 ur v načinu UltraTrac™.
Dvojno upravljanje
Po zemljevidih in statističnih podatkih lahko brskate s klasičnimi gumbi za upravljanje ali novim odzivnim zaslonom na dotik.
Pripravljenost na usposabljanje
Ura vam bo glede na kakovost spanja, regeneracijo, vadbeno obremenitev in druge dejavnike svetovala, kako težko vadbo vključiti.
Stanje usposabljanja
Funkcija Stanje vadbe vam pove, ali vadite preveč ali premalo.
Podpora za večpasovne sisteme
Dostop do več globalnih satelitskih navigacijskih sistemov in več frekvenc, ki jih oddajajo navigacijski sateliti, zagotavlja večjo natančnost na območjih, kjer se signali GNSS odbijajo, slabijo ali običajno ne prodrejo.
Podrobni zemljevidi
Naprava Forerunner 955 uporablja vgrajene barvne zemljevide, ki zagotavljajo, da se nikoli ne boste izgubili.
Navigacijske funkcije
Podrobna navigacija vas lahko vedno vodi po poti in vas opozarja na morebitne spremembe.
Spremljanje zdravstvenih funkcij
Ura neprekinjeno meri srčni utrip z našo najnovejšo generacijo senzorja srčnega utripa in vas opozori, če je v načinu počitka prenizka ali previsoka.
Lastnosti za ženske
S storitvijo Garmin Connect lahko spremljate tudi svoj menstrualni cikel ali potek nosečnosti.
Pametne funkcije za vse platforme
Naprava Forerunner 955 ima vgrajen predvajalnik glasbe z do 500 skladbami in možnostjo prenosa seznamov predvajanja iz računa Spotify, Deezer ali Amazon Music (morda je potrebna naročnina).
Plačila Garmin Pay™
Z brezstičnim plačevanjem Garmin Pay lahko podatke o kreditni kartici dodate v pomnilnik ure in plačujete na mestih, ki sprejemajo brezstično plačevanje s karticami.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.