Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje

simbolična fotografija

Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje
številka artikla
31601081
OEM
V10_SVR_BLK_LTR
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 21.5.2024 že pri vas

103,19 €

84,58 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 102,55 €
Na zalogi 2 kos, 21.5.2024 že pri vas

103,19 €

84,58 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garett Smartwatch V10 Srebrno-črno usnje

Oprema in funkcije

1,43-palčni zaslon AMOLED s funkcijo Always on Display za priročen prikaz obvestil.

Induktivno polnjenje za nemoteno polnjenje brez kablov.

Z visokozmogljivo baterijo lahko z enim polnjenjem zdržite do 10 dni.

S klicem prek povezave Bluetooth lahko kličete neposredno iz ure.

Biometrične meritve, vključno z merilnikom srčnega utripa, pulznim oksimetrom in merilnikom krvnega tlaka.

Vodoodpornost IP68 za uporabo v vseh vremenskih razmerah.

100 športnih načinov za spremljanje različnih vrst telesne dejavnosti.

Tehnične specifikacije

  • Velikost zaslona: 1,43"
  • Ločljivost zaslona: 466 x 466 px
  • Procesor: AC7012/A6S
  • POMNILNIK RAM: 640 KB
  • ROM: 128 MB
  • Različica Bluetooth: 5.3 3.0
  • Združljivo z: Android 4.4 (in novejše), iOS 9.0 (in novejše)
  • Baterija: litijev polimer
  • Kapaciteta baterije: 330 mAh
  • Življenjska doba baterije: do 10 dni
  • Čas polnjenja: približno 120 min
  • Jezik menija: češčina, poljščina, angleščina, slovaščina, madžarščina, litvanščina, latvijščina, estonščina, nemščina, danščina, švedščina, nizozemščina, italijanščina, španščina.
  • Dimenzije: 53 x 46,5 x 12 mm
  • Največji obseg traku: približno 23,5 cm
  • Širina traku: 22 mm
  • Teža: 55 g

Vsebina paketa

Pametna ura Garett, silikonski trak, polnilni kabel USB (brez vtiča), priročnik QSG

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Povezava z mobilnim telefonom
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
V paketu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.