Garmin GPS športna ura Venu2S Rose Gold/White Band

simbolična fotografija

Garmin GPS športna ura Venu2S Rose Gold/White Band
številka artikla
3239742
OEM
010-02429-13
Proizvajalec
Garmin
Točke zvestobe: 22
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garmin Venu 2s - druga generacija elegantne športne ure GPS AMOLED


Serija Venu 2 je zdaj na voljo v dveh velikostih, tako kot serija Vivoactive 4. Večja ura ima premer 45 mm, diagonalo zaslona 1,3" in ločljivost 416 × 416 slikovnih pik. Manjša različica (Venu 2s) ima premer 40 mm, diagonalo zaslona 1,1" in ločljivost 360x360 slikovnih pik. V primerjavi s prejšnjo generacijo ur Venu je na voljo optični senzor srčnega utripa nove generacije s hitrejšim in natančnejšim merjenjem kisika v krvi ter novejši modul GNSS. Bistveno so bile prenovljene tudi grafike in animacije ure, saj so dodani podrobna ocena spanja neposredno v uri, napredna vadba za moč s prikazom vključenih delov mišic, profil HIIT, starost po telesni pripravljenosti in možnost ocene zdravstvenega stanja v dveh minutah ob upoštevanju oksigenacije krvi, ravni stresa, frekvence dihanja in povprečnega srčnega utripa.


* 1,1-palčni barvni zaslon z ločljivostjo 360x360 slikovnih pik.
* Vsestranska uporaba za šport in prosti čas.
* Brezžična povezljivost: WiFi, ANT , Bluetooth.
* Zelo majhna teža.
* Vdrži do 15 ur v načinu GPS ali do 7 ur v načinu GPS poslušanje glasbe.
* Življenjska doba baterije do 10 dni v načinu pametne ure.
* Vodotesnost do 5 ATM.

Parametri

Vrsta blaga
Povezava z mobilnim telefonom
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Namen
Prikaz časa
Vrsta baterije
Brezstična plačila
Varnostna funkcija
Jezik vmesnika
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
Steklo
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Oblika številčnice
Vrsta povezave pasu
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.