Garmin Venu® 3S, luneta iz nerjavečega jekla Soft Gold, ohišje Dust Rose, silikonski trak
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin Venu® 3S
Barva: Dust Rose
Material lunete: nerjaveče jeklo
Material traku: Silikon
Splošni opis
Garmin Venu® 3S je pametna ura z 1,2-palčnim zaslonom AMOLED na dotik. V načinu pametne ure ponuja do 10 dni delovanja baterije ter podrobne informacije o zdravju in telesni pripravljenosti. Ura je opremljena z naprednimi funkcijami za fitnes in deluje z aplikacijo Garmin Connect™ na telefonih iPhone in Android™.
Funkcije ure
Ura Venu® 3S ima funkcijo Body Battery™, ki ves dan spremlja raven energije vašega telesa. S svetovalcem za spanje dobite podrobne informacije o kakovosti in dolžini spanja. Ura ponuja tudi več kot 30 prednameščenih športnih aplikacij za beleženje različnih dejavnosti.
Tehnične specifikacije
Material leče je steklo Corning Gorilla Glass 3, okvir pa je iz nerjavečega jekla. Fizična velikost ure je 41 x 41 x 12 mm in je primerna za obseg zapestja 110-175 mm. Ura ima stopnjo vodoodpornosti 5 ATM in je opremljena z zaslonom na dotik z ločljivostjo 390 x 390 slikovnih točk.
Povezljivost in pomnilnik
Ura Venu® 3S je združljiva s tehnologijami Bluetooth, ANT in Wi-Fi ter ima vgrajen zvočnik in mikrofon. Ponuja 8 GB pomnilnika in možnost upravljanja glasbe s pametnim telefonom. Ura podpira tudi storitev Garmin Pay™ ter klicanje prek povezave Bluetooth in glasovnega pomočnika.
Funkcije za zdravje in telesno pripravljenost
Ura Venu® 3S omogoča spremljanje srčnega utripa na zapestju, dnevni srčni utrip v mirovanju, alarme za nenormalni srčni utrip in frekvenco dihanja. Poleg tega ura zagotavlja informacije o nasičenosti krvi s kisikom, starosti glede na stopnjo telesne pripravljenosti in celodnevni stopnji stresa.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.