GARNI 502 - vremenska postaja
94,50 €
77,46 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 502 - Vremenska postaja
Številka izdelka: 8592733021046
Opis izdelka
Vremenska postaja GARNI 502 je opremljena s tremi brezžičnimi senzorji za merjenje zunanje temperature in relativne vlažnosti.
Ima vrhunski invertirani barvni zaslon VA, ki prikazuje čas in datum, ki ga nadzoruje radijski signal DCF-77.
Postaja je opremljena tudi z budilko, grafom in meritvami notranje temperature, relativne vlažnosti ter absolutnega in relativnega barometričnega tlaka.
Prikaz in nastavitve
Zaslon velikosti 106 x 94 mm ima možnost stalne osvetlitve, če ga napaja omrežni napajalnik, ali kratkotrajne osvetlitve za 10 sekund, če ga napajajo baterije.
Na zaslonu so lahko hkrati prikazane vse izmerjene vrednosti.
Postaja ponuja tri stopnje svetlosti zaslona in možnost izklopa.
Čas in datum se nadzorujeta s signalom DCF-77 z ročno nastavitvijo.
Funkcija alarma
Postajna budilka ima funkcijo ponovnega zbujanja (Snooze) po 5 minutah.
Signal za prebujanje traja 10 sekund, 1 pisk na sekundo, nato 10 sekund 2 piska na sekundo, 10 sekund 4 piska na sekundo in nato enakomeren pisk.
Vremenska napoved
Postaja ima 5 ikon za napoved vremena (jasno, delno oblačno, oblačno, padavine - dež, padavine - sneg), ki temeljijo na spremljanju barometričnega tlaka z vgrajenim barometričnim senzorjem.
Možno je nastaviti privzeto ikono vremenske napovedi.
Brezžični senzorji
Vremenska postaja je opremljena s tremi brezžičnimi senzorji GARNI 052H.
Senzorji so odporni na vlago in imajo zaslon velikosti 25 x 12 mm.
Senzorji merijo temperaturo in relativno vlažnost ter imajo največjo RF moč 10 dBm (10 mW).
Senzorje je mogoče postaviti ali obesiti in so bele barve.
Vsebina paketa
- 1 x Meteorološka postaja GARNI 502
- 3 x brezžični senzor GARNI 052H
- 1 x omrežna kartica
- 1 x navodila (češčina, slovaščina, nemščina, angleščina, poljščina, madžarščina, nizozemščina)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.