GARNI 570 EASY III - vremenska postaja
74,38 €
60,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 570 EASY III - Vremenska postaja
O izdelku
GARNI 570 EASY III je tretja generacija vremenske postaje z obrnjenim barvnim VA zaslonom.
Zaslon in njegove funkcije
Zaslon velikosti 169 x 94 mm je stalno osvetljen, ko ga napaja adapter za izmenični tok. Pri napajanju z baterijami lahko osvetlitev aktivirate z zvokom, npr. s tapkanjem.
Meritve in vremenska napoved
Postaja meri notranjo temperaturo, relativno vlažnost in absolutni barometrski tlak. Na podlagi spremljanja barometričnega tlaka prikazuje vremensko napoved v 6 stopnjah.
Brezžični senzor
Postaja je opremljena z brezžičnim senzorjem za merjenje zunanje temperature in relativne vlažnosti. Senzor prenaša podatke pri frekvenci 433 MHz.
Priključek USB
Postaja je opremljena z vhodom USB za polnjenje zunanjih naprav, kot so mobilni telefoni. Največji tok polnjenja je 1000 mA.
Alarmi
Postaja omogoča nastavitev zgornje in spodnje meje alarma notranje in zunanje temperature.
Budilka
Vgrajena budilka ponuja dva časa zbujanja s funkcijo dremeža.
Čas
Čas na postaji se upravlja s signalom DCF-77 z ročno nastavitvijo. Na voljo je 12- ali 24-urni format prikaza časa.
Brezžični senzor GARNI 040H
Senzor je odporen na vlago (IP44) ter meri temperaturo in relativno vlažnost. Podatke prikazuje na okroglem zaslonu s premerom 19 mm.
Vsebina paketa
- GARNI 570 EASY III glavna enota
- Brezžični senzor GARNI 040H
- Omrežna kartica
Tehnični parametri
- Območje merjenja notranje temperature: od 0 °C do 50 °C
- Območje merjenja zunanje temperature: -40 °C do 70 °C
- Območje merjenja relativne vlažnosti v zaprtih prostorih: 20 % do 95 %.
- Merilno območje zunanje RH: 20 % do 95 %
Vse vrednosti so preverjene in zanesljive. GARNI 570 EASY III je idealna izbira za vse, ki želijo spremljati vreme.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.