GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 UD AX, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI
233,26 €
191,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 UD AX
EAN: 4719331850395
Edinstvena zmogljivost
Podpora za Intelove procesorje 13. in 12. generacije z vtičnico LGA 1700.
Digitalna rešitev VRM z dvema 16* 1 1 fazama.
Pomnilnik DDR5
Podpora za 4*SMD DIMM s podporo XMP 3.0.
Največja zmogljivost sistemskega pomnilnika do 128 GB.
Sodobno shranjevanje
3*M.2 priključki s podporo PCIe 4.0 x4.
Podpora za RAID 0, RAID 1, RAID 5 in RAID 10 za NVMe SSD.
Toplotna zasnova in toplotna zaščita M.2
Zagotavlja stabilnost napajanja VRM in zmogljivost M.2 SSD.
EZ-Latch Plus
Reža PCIe 5.0 x16 s hitrim sproščanjem in zasnovo brez vijakov.
Hitra omrežja
2,5GbE LAN in Wi-Fi 6E 802.11ax za hitro in stabilno povezljivost.
Razširjena povezljivost
DP, HDMI, sprednji USB-C 5 Gb/s, zadnji USB-C 20 Gb/s.
Pametni ventilator 6
Več temperaturnih senzorjev, hibridni usmerjevalniki ventilatorjev s funkcijo FAN STOP.
Q-Flash Plus
Posodobitev BIOS-a brez namestitve procesorja, pomnilnika in grafične kartice.
Audio
Realtek Audio CODEC za visokokakovosten zvok.
Brezžična komunikacija
Intel Wi-Fi 6E AX210 s podporo za frekvence 2,4/5/6 GHz.
Bluetooth 5.3 za enostavno povezavo s perifernimi napravami.
Razširitvene reže
1 x reža PCI Express x16, podpora PCIe 5.0.
Podpora tehnologiji AMD CrossFire™ (PCIEX16 in PCIEX4).
USB
1 x vrata USB Type-C na zadnji plošči s podporo USB 3.2 Gen 2x2.
6 x USB 3.2 Gen 1 (4 na zadnji plošči, 2 sta na voljo prek notranjega priključka USB).
Notranji priključki I/O
1 x 24-pinski glavni napajalni priključek ATX.
1 x vodilo procesorskega ventilatorja.
3 x glave sistemskega ventilatorja.
BIOS
1 x 256 Mbit flash.
Licenčni BIOS AMI UEFI.
Operacijski sistem
Podpora za 64-bitni operacijski sistem Windows 11.
Podpora za 64-bitni sistem Windows 10.
Format
Oblika ATX; 30,5 cm x 24,4 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.