Gigaset C570 HX - slušalka
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gigaset C570HX - Telefonska slušalka
EAN izdelka: 4250366850986
Univerzalna uporaba
Slušalko lahko uporabljate z Gigaset DECT bazami, DECT/GAP telefonskimi bazami drugih proizvajalcev, DECT/GAP usmerjevalniki in usmerjevalniki z DECT CAT-iq 2.0/2.1.
Presenetljiv zaslon
Velik barvni zaslon TFT (2,2" / 58 mm) s sodobnim uporabniškim vmesnikom.
Imenik in nadzor
Imenik z 200 stiki, vsak s 3 telefonskimi številkami. Velike osvetljene posamezne tipke za varno upravljanje.
Odlična kakovost zvoka
Slušalka izpolnjuje zahteve za zvok CAT-iq 2.0 (HD Voice). Način prostoročnega telefoniranja z odlično kakovostjo zvoka HD Voice.
Funkcije imenika in izbiranja
Naslovnica za do 200 stikov: ime, priimek, telefonske številke (doma, v službi, na mobilnem telefonu), zvonjenje VIP, opomnik za rojstni dan.
Prikaz in signalizacija klica
Prikaz klica s telefonsko številko ali imenom (CLIP/CNIP). Vizualni prikaz klica: na zaslonu utripa gumb za slušalko (zelena LED).
Druge funkcije
Plug & play - zelo enostavna namestitev: razpakirajte, priključite in pokličite (slušalka je registrirana in deluje). Koledar z mesečnim pregledom in razporejevalnikom sestankov. Funkcija alarma z nastavljivo melodijo in funkcijo ponovnega zbujanja. Otroški monitor s funkcijo domofona. Funkcija neposrednega klica: s pritiskom na katero koli tipko izberite telefonsko številko. Zaščita IP40.
Specifikacije
- Čas pripravljenosti: 320 ur.
- Najdaljše trajanje klica: 17 ur
- Baterija: 2x AAA (NiMH)
- Čas polnjenja: približno 8 ur
- Telefonski imenik (število stikov): 200
- Višina izdelka: 168 mm
- Širina izdelka: 48 mm
- Globina izdelka: 22 mm
- Teža izdelka: 118 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.