Gigaset E290 črna
56,18 €
40,74 €
33,39 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gigaset E290 - brezžični telefon za vse generacije
EAN: 4250366856261
Gigaset E290 je brezžični telefon z velikim zaslonom in preglednimi gumbi. Njegova zasnova je preprosta in praktična, brez nepotrebnih pripomočkov.
Ergonomija in udobje
Telefon je ergonomsko oblikovan tako, da se prilega roki in omogoča udoben klic. Velike tipke olajšajo izbiranje številk in so osvetljene za lažjo orientacijo podnevi in ponoči.
Življenjska doba baterije
Baterija telefona omogoča do 10 ur neprekinjenega pogovora in do 200 ur v stanju pripravljenosti.
Spremljanje prostora
Gigaset E290 lahko uporabljate tudi za spremljanje prostora, tako da deluje kot otroški monitor.
ID klicatelja
Na zaslonu telefona je prikazana identifikacija klicatelja, tako da vedno veste, kdo vas kliče.
Nastavitve glasnosti
Glasnost telefona lahko preprosto prilagodite tako za klic kot za zvonjenje ali mikrofon. Funkcija ojačitve omogoča hitro podvojitev glasnosti med klicem.
Enostavna nastavitev in upravljanje
Zaradi funkcije Plug & Play je telefon enostaven za uporabo in intuitiven za vsakogar.
Dodatne slušalke
Na napravo lahko priključite do štiri dodatne slušalke in jih namestite v različne prostore v hiši.
Tehnologija ECO DECT
Telefon uporablja tehnologijo ECO DECT, ki odpravlja sevanje v stanju pripravljenosti in ga med klicem zmanjša na minimum.
Specifikacije
- Vrsta naprave: brezžična
- Prikaz: grafični
- Doseg signala - v pozidanih območjih: 50 m
- Doseg signala - na prostem: do 300 m
- Največje trajanje klica: 10 ur
- Število priključenih slušalk: 4
- Število slušalk: 1
- Čas pripravljenosti: 200 ur.
- Telefonski imenik (število stikov): 150
- Višina izdelka: 173 mm
- Širina izdelka: 52 mm
- Globina izdelka: 28 mm
- Teža izdelka: 0,1 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.