Govee Glide (8 4) SMART LED, za televizijo, igre, dom - RGBIC
158,99 €
130,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Glide (8 4) SMART LED
EAN: 6974316991403
Osnovne informacije
Govee Glide RGBIC 8 4 oblikovna luč za igranje iger, kino in glasbo.
Patentirana tehnologija RGBIC prikazuje do 57 barv hkrati.
Na splošno lahko prikaže do 16 milijonov barv z intenzivnostjo od 1 do 100 %.
Načini osvetlitve
Več kot štirideset načinov osvetlitve za vsako priložnost.
Šest načinov ritma za poslušanje najljubše glasbe.
Nadzor in namestitev
Glasovno upravljanje prek Siri, Amazon Alexa ali Google Assistant.
Upravljate ga lahko prek aplikacije Govee Home na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku.
Enostavna namestitev na steno brez vrtanja in življenjska doba do 50.000 ur.
Aplikacija Smart Govee Home
Enostavno upravljajte nastavitve barve in intenzivnosti svetlobe.
Ima funkcije časovnika, DIY barve, video načina, sinhronizacije glasbe in scenskih načinov.
16 milijonov barv in več kot 40 scenskih načinov
Idealno za ustvarjanje popolne svetlobne atmosfere.
Tehnologija RGBIC lahko prikaže do 57 barv hkrati od skupno 16 milijonov barv.
Barvni nadzor po odsekih
Segmentirano barvno krmiljenje za ustvarjanje edinstvene osvetlitve.
6 glasbenih načinov
Svetlobne črte se sinhronizirajo z glasbo ali atmosferskimi zvoki.
Enostavna namestitev brez vrtanja
Luči so na steno pritrjene s trakovi 3M na zadnji strani svetlobnih plošč.
Glasovno upravljanje
Luči so združljive z Alexo, Googlovim pomočnikom in Siri.
Tehnični parametri
Napetost: AC 100-240V
Vhod: 12V/3A
Povezljivost WiFi Bluetooth
Možnost zatemnitve 1-100 %
Dolžina: 2,4 m
Življenjska doba 50.000 ur
Svetlobni tok 1000 lumnov
Delovna temperatura: od -10 °C do 40 °C
Vhodna moč 36 W
Vsebina paketa
8x Svetlobna plošča dolžine 30 cm
4x vogalni kos
1x krmilna enota
1x napajalnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.