Homematic IP Sirena zunanja - sončna
157,22 €
151,77 €
124,40 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Homematic IP zunanja sirena - sončna
EAN: 4047976532087
Opis izdelka
Homematic IP prinaša revolucionarno rešitev za pametni dom. Ena od njih je brezžična sončna sirena HmIP-ASIR-O.
Značilnosti
Zaradi dveh piezoelektričnih zvočnikov in petih diod LED sirena zagotavlja zanesljivo zvočno in vizualno signalizacijo.
Funkcije
Alarm se lahko sproži ob vdoru na nadzorovano območje ali ob razbitju okna ali vrat.
Uporabite
Sirena je pomemben del alarmnega sistema, saj opozarja na nevarnost in odvrača vsiljivce.
Oskrba s sončno energijo
Sirena se napaja iz sončne celice in akumulatorske baterije NiMH ter je opremljena z rezervnim priključkom mikro USB.
Prikaz stanja sistema
Sirena ponuja zvoke za aktiviranje in deaktiviranje načina alarma, izberete pa lahko tudi trajanje zvočnega alarma.
Zaščita v primeru sabotaže
Če je sirena poškodovana, se sproži alarm zaradi stika za nedovoljeno poseganje.
Delovanje sistema
Sirena je povezana s centralno enoto Homematic IP za priročno nastavitev in nadzor.
Komunikacijski protokol
Za varno in zanesljivo komunikacijo ima sistem lastno radijsko tehnologijo na frekvenci 868,0-869,525 MHz.
Glasovno upravljanje
Sirena podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z aplikacijama Google Assistant in Amazon Alexa.
Namestitev
Sireno je enostavno namestiti, saj jo napaja sončna energija in baterija.
Vsebina paketa
- Zunanja sirena - sončna
- 3x baterije AA NiMH
- Material za montažo
- Češka navodila
Tehnični parametri
- Linija: Homematic IP
- Vir energije: sončna celica baterija
- Zunanje napajanje: 5 VDC, 500 mA
- Stopnja zaščite: IP44
- Delovna temperatura: od -20 do 50 °C
- Dimenzije: 110 x 230 x 87 mm
- Teža: 755 g
- Delovna frekvenca: 868,0-868,6 MHz, 869,4-869,65 MHz
- Brezžični doseg: 300 m
- Glasnost zvočnika: 100 dB
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.