Homematic IP Termostatska glava Basic EEU

simbolična fotografija

Homematic IP Termostatska glava Basic EEU
Homematic IP Termostatska glava Basic EEU
Homematic IP Termostatska glava Basic EEU
Homematic IP Termostatska glava Basic EEU
številka artikla
32122126
OEM
HmIP-eTRV-B (EEU)
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Homematic IP Termostatska glava Basic EEU

Inteligentne rešitve za varčevanje z energijo in udobno upravljanje ogrevanja.

Avtonomno in sistemsko delovanje

Glava se lahko uporablja samostojno ali v kombinaciji z drugimi napravami.

Stenski termostat Basic in senzor okna zaznata odpiranje okna in uravnavata temperaturo.

Ko sistem razširite s centralno enoto, se odprejo vse možnosti pametnega doma.

Inteligentni nadzor temperature

Termostatska glava omogoča ročno spreminjanje temperature, upravljanje prek stenskega termostata ali na daljavo prek mobilne aplikacije.

Edinstven algoritem in koračni motor

Temperaturo v prostoru in način ogrevanja uravnavamo glede na individualne potrebe. To omogoča do 30-odstotni prihranek energije.

Vgrajeno temperaturno tipalo in nastavljivi profili ogrevanja

Temperaturo lahko uravnavate v časovnih intervalih. Do 6 faz ogrevanja na dan z individualno nastavljivo temperaturo.

Inteligentno napovedovanje ogrevanja za največji prihranek energije

Z mobilno aplikacijo lahko nastavite tedenske temperaturne profile, različne dnevne načine za dvig ali znižanje temperature.

Možnost ustvarjanja naprednih scenarijev za avtomatizacijo ogrevanja.

Glasovno upravljanje

Termostatska glava podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom in Amazon Alexo.

Tiho delovanje

Zaradi tihega delovanja in tehnologije oblikovanja dušenega ohišja je glava idealna za namestitev v spalnice in otroške sobe.

Enostavna namestitev in širok nabor aplikacij

Montaža na telesa radiatorjev z navojem M30 x 1,5 mm ali z uporabo priloženega adapterja za večino standardnih tipov radiatorskih ventilov.

Idealno za uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih itd.

Vgrajena zaščita ventilov

Glava ima vgrajeno zaščito ventila pred vodnim kamnom in zmrzaljo.

Brezžična komunikacija

Za varno, stabilno in zanesljivo komunikacijo ima sistem edinstveno radijsko tehnologijo.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.