HP AiO ProOne 240G9 23,8NT i5-1235U, 8GB, 256GB M.2 NVMe, brez ODD, USB tipkovnica in miška, FDOS
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP AiO ProOne 240G9 23,8NT i5-1235U
Zanesljiv in zmogljiv večnamenski računalnik
HP ProOne 240 G9 je cenovno dostopen in zanesljiv računalnik, ki se odlično prilega vsakemu delovnemu prostoru. Z bliskovito hitrim procesorjem Intel Core i5-1235U in 8 GB pomnilnika RAM boste z lahkoto opravili vse delovne naloge.
Učinkovita zasnova
Ima 23,8-palčni zaslon s tankim robom na treh straneh, ki povečuje prostor na mizi in omogoča enostavno sodelovanje s sodelavci.
Izvlečna kamera
Izskočna kamera s 5 MP preprečuje naključno ali namerno snemanje, zato je idealna za spletno sodelovanje in konference.
Specifikacije
- Operacijski sistem: freeDOS
- Procesor: Intel Core i5-1235U
- Pomnilnik: 8 GB DDR4 3200 MHz
- Trdi disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
- Grafična kartica: Intel Iris Xe
- Monitor: 23,8-palčni antirefleksni nedotični zaslon VA s polno ločljivostjo HD
- Zvok: vgrajen zvok, 2× 2 W zvočnik
- Spletna kamera: 5 MP izvlečna spletna kamera z vgrajenimi digitalnimi mikrofoni
- Omrežni vmesnik: integrirana omrežna kartica Ethernet LAN 10/100/1000
- Priključki: USB 3.2 Gen 1, USB 2.0, kombinirani priključek za slušalke/mikrofon, RJ-45 (LAN)
- Tipkovnica: tipkovnica USB HP 125
- Miška: HP 125
Garancija in podpora
HP AiO ProOne 240G9 je zagotovilo kakovosti in zanesljivosti. Za ta izdelek velja 2-letna potrošniška garancija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.