HX6800/35 PHILIPS SONICARE ZOBNA ŠČETKA
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Sonicare zobna ščetka Philips HX6800/35
Sodobna tehnologija za nežno čiščenje
Philips Sonicare ProtectiveClean uporablja napredno tehnologijo za zdrave dlesni in nežno ščetkanje.
Preprečuje nastanek zobne gnilobe
V primerjavi z ročnimi zobnimi ščetkami odstrani do sedemkrat več zobnih oblog, kar preprečuje nastanek zobne gnilobe in izboljšuje zdravje dlesni.
Primerno za občutljive zobe in dlesni
Je nežen in varen za občutljive zobe in dlesni, zobne aparate in zobne proteze.
Načini in intenzivnost čiščenja
Krtača ponuja 1 način čiščenja - Clean in 2 nastavitvi intenzivnosti.
Kaj vsebuje paket?
- 2 ščetki ProtectiveClean
- 2 glavi InterCare
- 2 potovalna kovčka
- 1 polnilec
Barva in oblikovanje
Oblika čopiča je tanka, lahka in elegantna. Paket vsebuje čopiče v dveh barvah - črni in rožnati.
Visokokakovostna tehnologija
Philips Sonicare uporablja visokofrekvenčne vibracije z do 62.000 strganji na minuto za neprimerljivo čiščenje.
Enostavna uporaba in dolga življenjska doba baterije
Ščetko je enostavno uporabljati, litij-ionska baterija pa z enim polnjenjem zdrži do 2 tedna.
Inteligentne funkcije
Ima funkcijo Smartimer in Quadpacer za optimalen čas čiščenja ter senzor tlaka za nadzor sile čiščenja.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.