iGET Defender D10, Dual SIM, črn

simbolična fotografija

iGET Defender D10, Dual SIM, črn
iGET Defender D10, Dual SIM, črn
iGET Defender D10, Dual SIM, črn
iGET Defender D10, Dual SIM, črn
številka artikla
31038543
OEM
Defender D10 BLACK
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 8 kos, v petek že pri vas

41,60 €

34,10 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 40,50 €
Na zalogi 8 kos, v petek že pri vas

41,60 €

34,10 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET Defender D10, Dual SIM, črn

EAN: 8594177651124

Zahtevni partner za zahtevne razmere

iGET Defender D10 je opremljen z najvišjo stopnjo zaščite IP68, ki zagotavlja odpornost na prah in vodo.

Praktični pomočnik

Ima praktične funkcije, kot so svetilka z ustrezno svetlobo, gumb SOS in reže za dve kartici SIM.

Baterija za napajanje v telefonu

Napravo iGET Defender D10 lahko uporabljate kot napajalno banko za druge prenosne naprave.

FM radio brez slušalk

Telefon je opremljen z radiem FM, ki deluje tudi brez priključenih slušalk.

Trajanje do 20 dni

Notranja baterija s kapaciteto 2500 mAh v kombinaciji z 2,4-palčnim zaslonom zagotavlja do 20 dni delovanja.

Tehnični parametri

  • Operacijski sistem: Po meri
  • Jezik:CZ, SK in drugi
  • RAM: 32 MB
  • Notranji pomnilnik: 32 MB
  • Zaslon: 2,4"
  • Ločljivost: 240x320 px
  • DVOJNA SIM: DA (2x SIM)
  • Wi-Fi: Ne
  • Mobilna omrežja: 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Kamera: 0,3 milijona pik z zadnjo diodo
  • Upravljanje na dotik: Ne
  • OTG: Ne
  • G-senzor: Ne
  • Razširljivost: 1x microSDHC (do 16 GB), ni v skupni rabi s SIM, ločeno
  • Podatki: WAP2.0/GPRS
  • Bluetooth 2.0: Da (BT 4.0 Ne)
  • Radio FM: Da:
  • GPS: Ne
  • GLONASS: Ne
  • NFC: Ne
  • Barva: črna
  • Baterija: Li-ion 2 500 mAh
  • Napajalnik: 5 V (500 mA)
  • Čas delovanja: Do 20 dni normalnega delovanja
  • Teža telefona: 145 g
  • Teža paketa: 280 g
  • Dimenzije škatle: 150 x 91 x 61 mm (višina x širina x globina)
  • Dimenzije naprave: 134,9 x 62 x 17,1 mm (širina x višina x globina)

Vsebina paketa

  • 1x mobilni telefon iGET Defender D10 Black
  • 1x kabel microUSB - USB
  • 1x napajalnik z USB
  • 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametri

Vrsta
Barva
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Funkcija
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Konfiguracija kartic
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1168 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

89% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.