iGET Defender D10, Dual SIM, oranžna
41,86 €
34,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET Defender D10, Dual SIM, oranžna
EAN izdelka: 8594177651117
Trdni pomočnik za trdožive fante in pustolovce
Telefon iGET Defender D10 je zelo vzdržljiv, saj ima stopnjo zaščite IP68, kar pomeni, da je odporen na prah in vodo.
Pomočnik v najtežjih trenutkih
Telefon je opremljen s praktično svetilko z močnim sijem, ki je uporabna ne le ponoči, temveč tudi pri delu.
Baterija za napajanje v telefonu
Napravo iGET Defender D10 lahko uporabljate kot banko energije. Preprosto ga priključite s kablom USB in nadaljujte z delom.
Zabava kjerkoli
Telefon je opremljen z radiem FM, ki deluje tudi brez priključenih slušalk. Tako bodo vaši delovni trenutki prijetnejši.
Dva telefona v enem
Telefon iGET Defender D10 ima reže za dve kartici SIM. Tako lahko hkrati uporabljate dve številki.
Ne bo vas pustil na cedilu
Telefon ima baterijo s kapaciteto 2.500 mAh. Uporablja se lahko kot power banka.
Varnost na prvem mestu
Telefon je opremljen z gumbom SOS za hiter klic v sili.
Tehnični parametri
- Operacijski sistem: Po meri
- Jezik: CZ, SK in drugi
- RAM: 32 MB
- Notranji pomnilnik: 32 MB
- Zaslon: 2,4"
- Ločljivost: 240x320 px
- DVOJNA SIM: DA (2x SIM)
- Wi-Fi: Ne
- Mobilna omrežja: 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHz
- Kamera: 0,3 milijona pik z zadnjo diodo
- Upravljanje na dotik: Ne
- OTG: Ne
- G-senzor: Ne
- Razširljivost: 1x microSDHC (do 16 GB), ni v skupni rabi s SIM, ločeno
- Podatki: WAP2.0/GPRS
- Bluetooth 2.0: Da (BT 4.0 Ne)
- Radio FM: Da:
- GPS: Ne
- GLONASS: Ne
- NFC: Ne
- Barva: Oranžna
- Baterija: Li-ion 2 500 mAh
- Napajalnik: 5 V (500 mA)
- Čas delovanja: Do 20 dni normalnega delovanja
- Teža telefona: 145 g
- Teža paketa: 280 g
Vsebina paketa
- 1x mobilni telefon iGET DEFENER D10 Orange
- 1x kabel microUSB - USB
- 1x napajalnik z USB
- 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.