iGET Defender D10, Dual SIM, oranžna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET Defender D10, Dual SIM, oranžna

EAN izdelka: 8594177651117
Trdni pomočnik za trdožive fante in pustolovce
Telefon iGET Defender D10 je zelo vzdržljiv, saj ima stopnjo zaščite IP68, kar pomeni, da je odporen na prah in vodo.

Pomočnik v najtežjih trenutkih
Telefon je opremljen s praktično svetilko z močnim sijem, ki je uporabna ne le ponoči, temveč tudi pri delu.

Baterija za napajanje v telefonu
Napravo iGET Defender D10 lahko uporabljate kot banko energije. Preprosto ga priključite s kablom USB in nadaljujte z delom.
Zabava kjerkoli
Telefon je opremljen z radiem FM, ki deluje tudi brez priključenih slušalk. Tako bodo vaši delovni trenutki prijetnejši.
Dva telefona v enem
Telefon iGET Defender D10 ima reže za dve kartici SIM. Tako lahko hkrati uporabljate dve številki.
Ne bo vas pustil na cedilu
Telefon ima baterijo s kapaciteto 2.500 mAh. Uporablja se lahko kot power banka.
Varnost na prvem mestu
Telefon je opremljen z gumbom SOS za hiter klic v sili.
Tehnični parametri
- Operacijski sistem: Po meri
- Jezik: CZ, SK in drugi
- RAM: 32 MB
- Notranji pomnilnik: 32 MB
- Zaslon: 2,4"
- Ločljivost: 240x320 px
- DVOJNA SIM: DA (2x SIM)
- Wi-Fi: Ne
- Mobilna omrežja: 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHz
- Kamera: 0,3 milijona pik z zadnjo diodo
- Upravljanje na dotik: Ne
- OTG: Ne
- G-senzor: Ne
- Razširljivost: 1x microSDHC (do 16 GB), ni v skupni rabi s SIM, ločeno
- Podatki: WAP2.0/GPRS
- Bluetooth 2.0: Da (BT 4.0 Ne)
- Radio FM: Da:
- GPS: Ne
- GLONASS: Ne
- NFC: Ne
- Barva: Oranžna
- Baterija: Li-ion 2 500 mAh
- Napajalnik: 5 V (500 mA)
- Čas delovanja: Do 20 dni normalnega delovanja
- Teža telefona: 145 g
- Teža paketa: 280 g
Vsebina paketa
- 1x mobilni telefon iGET DEFENER D10 Orange
- 1x kabel microUSB - USB
- 1x napajalnik z USB
- 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.