iGET FIT F45 Gold
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Kupiti odprto za 12,80 €
Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET FIT F45 Gold
Lahka in spremenljiva ura
iGET FIT F45 se ponaša z elegantno obliko in lahkotnostjo, ki vas bo presenetila. Z več kot 20 različnimi številčnicami lahko spreminjate videz glede na svoje razpoloženje.
Velik zaslon na dotik
Na 1,7-palčnem zaslonu z ločljivostjo 240x280 px so prikazane jasne in lahko berljive informacije o meritvah in obvestila aplikacij.
Celovito spremljanje dejavnosti
Ura spremlja korake, razdaljo, porabljene kalorije, srčni utrip, raven kisika v krvi, krvni tlak, telesno temperaturo in kakovost spanja.
Športne dejavnosti
Ne pozabijo na športne dejavnosti, kot so hoja, tek, pohodništvo, košarka, kolesarjenje, joga, eliptični trenažer, tek na tekočem traku in vadba z utežmi.
Dva silikonska trakova v paketu
Uri sta priložena dva silikonska trakova, svetlo rožnat in bordo rdeč, ki ju lahko poljubno zamenjate.
Certifikat IP68
Ura ima certifikat IP68, je odporna na vodo in prah ter zdrži do 30 minut v globini do 150 cm.
24-urno spremljanje zdravja
Ura ves dan meri srčni utrip, krvni tlak, raven kisika v krvi in telesno temperaturo ter vam zagotavlja izčrpne informacije o vašem zdravju.
Spanje in menstrualni koledar
Spremljajo kakovost vašega spanca, za ženske pa imajo vgrajen menstrualni koledar.
Aplikacija iGET FIT
Vsi izmerjeni podatki so jasno prikazani v aplikaciji iGET FIT, ki vam omogoča dodatno prilagajanje ure ter posredovanje obvestil o klicih in sporočilih SMS.
Življenjska doba baterije
Čeprav ura ponuja številne funkcije, jo je treba zaradi učinkovitega procesorja Realtek in baterije s kapaciteto 240 mAh napolniti le enkrat na teden.
Dva trakova v paketu
Z vsako uro dobite dva silikonska trakova različnih barv, ki ju lahko preprosto zamenjate glede na obleko ali razpoloženje.
Češki in slovaški jezik
Vmesnik ure in aplikacije iGET FIT je v celoti v češčini in slovaščini, zato se boste zlahka znašli.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.