iGET HOME DS1 Bela

- 4%

simbolična fotografija

iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
iGET HOME DS1 Bela
številka artikla
3436438
OEM
DS1 White
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

52,22 €

49,92 €

40,92 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 48,34 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

49,92 €

52,22 €

40,92 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME DS1 Bela

Inteligentni video zvonec na baterije

Model: iGET HOME DS1

Koda: 8594177652695

Kamera FullHD z dvosmernim prenosom zvoka. Odporna na prah in vodo po standardu IP65. Senzor PIR za zaznavanje gibanja.

Zorni kot 170°. Nočna IR-osvetlitev do 8 m. Spletno spremljanje v aplikaciji iGET HOME. Mikrofon in zvočnik.

Posnetke in fotografije shranjujte na kartico microSD (do 128 GB) ali v oblak. Ločljivost FullHD 1080p (1920 x 1080) in 25 sličic na sekundo za zelo kakovostne videoposnetke. Dnevno in nočno delovanje.

Glavne funkcije

Senzor gibanja PIR se aktivira, ko se oseba približa zvoncu. Obvestilo na mobilni telefon s fotografijo. Povezava WiFi z domačim omrežjem WiFi.

Komunikacija prek dvosmernega prenosa zvoka in videa. Možnost priključitve zvočnika iGET CHS1 za standardno zvonjenje.

Enostavna nastavitev in delovanje

Nastavitev je v skladu s priročnikom izvedena v nekaj preprostih korakih. Aplikacija v češčini, slovaščini, poljščini, madžarščini in angleščini. Podpora za operacijska sistema Android in iOS.

Visoka kakovost slike in vidni kot

1/3" CMOS-senzor z ločljivostjo 1920 x 1080 slikovnih pik (FullHD 1080p) in 25 sličicami na sekundo. Goriščna razdalja f=4 mm. Kodiranje H.265 in H.264.

Delovanje z baterijo ali zunanjim napajanjem

Dve polnilni bateriji s skupno zmogljivostjo 5 200 mAh. Življenjska doba baterije do 3 mesece. Polnjenje prek vrat microUSB in standardnega polnilnika za mobilni telefon. Možnost priključitve zunanjega napajalnika na priključke AC ali DC 12-24V/1A na vratnem zvoncu.

Nočni vid

Vgrajena IR-osvetlitev z dometom do 8 m. Uporablja se lahko podnevi ali ponoči.

Varnost

Brezžična povezava prek WiFi z 64/128-bitno zaščito WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Pritrditev zvonca v držalo z vijakom. Obvestilo s fotografijami med rokovanjem.

Zaznavanje gibanja

Shranjevanje in pošiljanje obvestil s fotografijami v mobilni telefon ob zaznavi gibanja. Zaznava gibanje v 170° vidnem kotu.

Zvok

Vgrajen mikrofon in zvočnik za dvosmerno komunikacijo.

Povezljivost in povezava zvočnikov z zvoki

Povezava z brezžičnim omrežjem WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Priključki za zunanje napajanje, priključek microUSB za polnjenje in reža za pomnilniško kartico microSD največ 128 GB. Možnost priključitve dodatnih zvočnikov iGET CHS1.

Podpora za storitve Home Assistant, Amazon Alexa in Google Home/Assistant

Podpora za univerzalne platforme za nadzor pametnega doma. Glasovno upravljanje za aktiviranje ali deaktiviranje zvonca. Dvosmerna zvočna komunikacija, ko zvonec zazvoni.

Tehnične specifikacije

  • Ločljivost: 1080p (1920x1080), 25 sličic na sekundo
  • Zorni kot: 170°
  • Vrsta optike: 1/3" CMOS
  • Protokoli: PROTOKOL: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
  • Odpornost na prah in vodo IP65
  • Nočni vid: do 8 m
  • Vgrajen mikrofon in zvočnik
  • Shranjevanje fotografij in videoposnetkov: na kartici microSD ali v oblaku
  • Največja velikost kartice microSD: največ 128 GB
  • Povezljivost: WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Delovna temperatura: - 20 °C do 50 °C
  • Napajanje: litij-ionska baterija 5200 mAh ali zunanji izmenični ali enosmerni tok 12-24V/1A
  • Dimenzije: 133 x 59 x 39 mm

Vsebina paketa

iGET HOME Doorbell DS1, držalo za namestitev zvonca na steno, dvostranski trak, polnilni kabel USB-mikroUSB, hitri priročnik, izvijač Phillips, priključek za povezavo z zunanjim napajalnikom, zatiči in vijaki za namestitev.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.