iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna kamera PoE FullHD za sistem kamer iGET HGNVK85304, napajanje PoE, IP66
87,33 €
71,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna kamera PoE FullHD
EAN: 5060442179301
Opis izdelka
Predstavljamo iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM, robustno zunanjo kamero FullHD z napajanjem PoE in inovativnim zaznavanjem gibanja SMART.
Neverjetna ločljivost FullHD
Kamera ponuja ločljivost FullHD 1080p za visoko kakovost videoposnetkov ter delovanje podnevi in ponoči.
IR nočna luč
Zmogljiva nočna IR-svetloba omogoča jasen pogled do razdalje 30 metrov.
Odpornost na prah in vodo
Stopnja zaščite IP66 zagotavlja odpornost na prah in vodo, zato je kamera idealna za uporabo na prostem.
Priključitev in napajanje fotoaparata
Kamera je neposredno povezana z glavnim NVR z ethernetnim kablom, ki zagotavlja napajanje in prenos podatkov.
Posebno zaznavanje gibanja SMART
SMART zaznavanje gibanja z vgrajenim senzorjem PIR lahko zazna pomembne gibe, kot so gibanje osebe, avtomobila ali večje živali.
Enostaven zagon
Za zagon preprosto povežite kamero z NVR s priloženim ethernetnim kablom.
Visoka kakovost slike
Kamera ima visokokakovostni 1/2,7-palčni CMOS-senzor z ločljivostjo 1920 x 1080 slikovnih pik (FullHD 1080p), 2,0 MP.
Nočni vid
Zaradi vgrajene IR-osvetlitve lahko kamero neprekinjeno uporabljate podnevi in ponoči.
Glavni parametri
- Zelo visoka ločljivost FullHD 1080p (1920x1080)
- Zasnovan samo za model iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- Napajanje kamere: napajanje PoE prek ethernetnega kabla
- Posebno zaznavanje gibanja SMART z vgrajenim senzorjem PIR
- Odpornost na prah in vodo IP66
- Nočni vid do 30 m
- Zorni kot: 92°
- Senzor 1/2,7" CMOS, 2,0 MP (enakovredno 1200 TVL)
Vsebina paketa
- Kamera iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- Kratek priročnik za uporabo CZ, SK, PL
- 18 m ethernetnega kabla
- Montažni nosilec za namestitev kamere na steno/strop
- Vložki in vijaki za montažo
- 4x nalepka "Opozorilo: 24 ur pod nadzorom"
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.