iGET RT1 Orange
232,00 €
191,39 €
156,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET RT1 Orange: zmogljiva in vzdržljiva tablična naprava za vsakodnevno uporabo
Vsestranska tablična naprava iGET RT1 je idealna za delo, igro in zabavo. Z njo lahko gledate videoposnetke, igrate igre, berete najnovejše novice ali ustvarjate visokokakovostne fotografije in videoposnetke.
Kristalno jasen zaslon Full HD
Tablični računalnik ima 10,1-palčni zaslon Full HD, ki zagotavlja kristalno čiste slike za najboljšo vizualno izkušnjo.
Velika zmogljivost shranjevanja
S 64 GB osnovnega pomnilnika, ki ga lahko razširite za dodatnih 128 GB s kartico microSD, boste imeli vedno dovolj prostora za svoje datoteke.
Nemoteno delovanje in visoka zmogljivost
Tablični računalnik je opremljen z osemjedrnim procesorjem Mediatek MT8768WA in 4 GB pomnilnika RAM za nemoteno delovanje, tudi če imate hkrati zagnanih več aplikacij. Z dvojno režo za kartico SIM lahko tablični računalnik preprosto povežete z internetom.
Zmogljiva baterija
Baterija s kapaciteto 10.000 mAh zagotavlja do 24 ur delovanja z enim polnjenjem.
Trajno in zanesljivo
Monitor iGET RT1 ima trpežno steklo in ustreza vojaškemu certifikatu MIL-STD-810G ter standardoma IP68 in IP69K, zato je odporen na padce, vodo in prah.
Tehnični parametri
- Procesor: MT8768WA/MT8768V
- Število jeder: 8
- Frekvenca procesorja: 2,0 GHz
- Operacijski pomnilnik: 4 GB RAM
- Notranji pomnilnik: 64 GB ROM
- Ločljivost: 1920 x 1200
- Kamera: 16 MPx spredaj 16 MPx zadaj
- Wi-Fi: 802.11b/g/n
- Bluetooth: BT 5.0
- 4G/LTE: Da (2 reži za vstavljanje kartic SIM 4G)
- GPS, GLONASS, GALILEO, BEIDOU: Da
- Razširljivost: da - microSDXC (do 128 GB)
- Baterija: 10 000 mAh
- Barva: oranžna
- Operacijski sistem: Android 11
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.