Igra za sistem PS4 Risen

- 27%

simbolična fotografija

Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
Igra za sistem PS4 Risen
številka artikla
31078041
OEM
0007752
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Risen: igra za PS4

EAN: 9120080079015

Opis izdelka

Sprejmite izziv in postanite junak v surovem svetu igre Risen. Vsako vaše dejanje ima posledice.

Upravljanje in zmožnosti

Osvojite meč, se naučite boriti s palico ali postanite močan mag. Z vsako stopnjo se bo vaš lik naučil novih veščin ali izboljšal stare.

Svet igre

Podajte se skozi deželo skrivnosti, strašljivih pošasti in nepredstavljivih zakladov. Otok je razdeljen med 4 frakcije, zato se lahko odločite, kateri strani se boste pridružili.

Skrivnosti vulkanskega otoka

Na otoku Faranga se dogajajo skrivnostni potresi, iz podzemlja pa prihajajo starodavni templji. Odkrijte skrivnosti tega otoka in ustavite strah pred nenavadnimi bitji.

Zgodba o igri

Po brodolomu ladje obtičite na vulkanskem otoku. Znajdete se sredi upora, tiranije in mističnih obredov. Od vas je odvisno, v katero smer bo nihalo usode nihalo.

Značilnosti igre

  • Prenos kultne igre RPG s popolnim krmiljenjem s krmilnikom in prenovljenim vmesnikom
  • Akcijski RPG z odprtim svetom, v katerem ima vsako dejanje posledice
  • Na izbiro imate več kot 20 urokov, ki jih izrekaš s pomočjo zvitkov ali run.
  • Popolna podpora za nemoteno gibanje po svetu - brez zaslonov za nalaganje
  • Nešteto stranskih nalog in bitij, ki jih lahko odkrijete.
  • Več kot 60 ur poglobljenega igranja v odprtem svetu

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 904 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.