K50 eXtremo črno-oranžno ALIGATOR - rabljeno

MARATON
- 5%
POPUSTOV

simbolična fotografija

K50 eXtremo črno-oranžno ALIGATOR - rabljeno
številka artikla
POZ1-730021239
Proizvajalec
ALIGATOR
Točke zvestobe: 4
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Rabljeno Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Kupiti novo za 85,03 €

Kupiti

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mobilni telefon
Aligator K50 eXtremo 4G/LTE Dual SIM črno in oranžno
PN AK50BO
Operacijski sistem KaiOS

Procesor MediaTek MTK 6731
Frekvenca procesorja do 1,1 GHz
4 jedra

Prikaz
Diagonala 2,4"
Ločljivost 240 × 320 QVGA

RAM 512 MB
Shranjevanje podatkov 4 GB
Podpora MicroSD/HC/XC do 512 GB

Zadnja kamera 5,0 MPx

Skupine
GSM 850/900/1800/1900 MHz
3G/WCDMA 900/2100 MHz
4G/LTE 800/1800/2100/2600 MHz
Dve kartici SIM (1× micro SIM, 1× standardna SIM)
Podpora VoLTE
Podpora VoWiFi

Priključki in povezave
Polnjenje in prenos podatkov prek vmesnika Micro USB
Slušalke s prostoročnim telefonom Jack 3,5 mm

Povezljivost
Mobilni podatki LTE/4G, 3G, 2G
Wi-Fi 802.11b/g/n
Bluetooth 4.0

GPS / Glonass

Funkcije
LED svetilka
Odpornost na vodo IP68
FM radio

Baterija Li-Ion 2 500 mAh
Možnosti polnjenja prek mikro USB

Dimenzije (V × Š × G) 132,5 × 60,5 × 21 mm
Teža 226 g
Barva Črno-oranžna

Vsebina paketa
Telefon
Polnilec
Kabel USB
Mini izvijač
Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.