Kristalno črna/kovinska naprava za pripravo vode SODA
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Crystal Black premium domači aparat za pripravo peneče vode
SodaStream Crystal je vrhunski domači aparat za pripravo peneče vode za steklenice.
Naši oblikovalci so pomislili na vse vas, ki ste naveličani vedno prisotne vode, ustekleničene v poceni, grde plastične steklenice, ki ob pitju ne ustvarijo ničesar drugega kot kupe plastičnih odpadkov, ki jih morate odnesti v oddaljen zabojnik za recikliranje na drugi strani ulice.
Za največjo varnost med pripravo peneče vode, ki poteka pod pritiskom plina iz vijačne steklenice, napolnjene z živilskim plinom CO2, stekleno steklenico vstavite v trdno kovinsko posodo, ki je na dnu aparata.
Po vstavitvi steklenice in zaprtju avtomata morate le pritisniti gumb za upravljanje in priprava domače peneče vode se lahko začne.
S kratkimi, večkratnimi stiskanji dosežemo različno jakost peneče vode.
Za razliko od ustekleničene vode je doma pripravljena peneča voda ne le vsakič sveža, temveč tudi peneča glede na vaše razpoloženje in okus.
Ko se proizvajalec oglasi z nežnim zvokom razbremenilnega ventila, je vaša peneča voda pripravljena.
Stekleno steklenico lahko odstranite iz izdelovalca in jo postrežete neposredno na mizi.
Priprava napitka v treh korakih:
1) napolnite steklenico s hladno vodo iz pipe
2) nasičenje vode s CO2 s pritiskom na gumb
3) po možnosti dodajanje sirupa v penečo vodo
Vsebina paketa:
1x aparat za pripravo sode
1x kartuša CO2
1x steklena steklenica 0,7 litra
Priprava pijače v domačem proizvajalcu ima do 100-krat manjši vpliv na okolje kot ustekleničene gazirane pijače.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.