Krups Nespresso XN920110 Vertuo Pop aparat za kavo na kapsule, 1500 W, Wi-Fi. Bluetooth, 4 velikosti kave, bela
72,30 €
59,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Krups Nespresso XN920110 Vertuo Pop aparat za kavo na kapsule
EAN: 3045380022010
Odlična kava v udobju vašega doma
S tem aparatom za kavo lahko uživate v kavi, kot bi jo dobili v kavarni. Pripravi do 4 različne velikosti kave. Po 2 minutah neuporabe se samodejno izklopi.
Delovanje samo z enim gumbom
Zahvaljujoč tehnologiji Contrifusion je nadzor preprost. Kavni aparat zazna vrsto kapsule in prilagodi čas ekstrakcije.
Povezljivost Bluetooth in Wi-Fi
Omogoča enostavno vzdrževanje prek mobilne aplikacije. Aplikacija vas obvesti, kdaj je treba zamenjati vodo ali izprazniti posodo. Programska oprema se samodejno posodablja.
Okolju prijazno
Sistem za recikliranje omogoča vračanje kapsul. Plastični elementi so izdelani iz 35 % reciklirane plastike.
Energijski razred A
Kavni aparat spada v energijski razred A z močjo 1500 W. Zaradi funkcije hitrega segrevanja je kava pripravljena v 30 sekundah.
Sodobno oblikovanje
Eleganten in sodoben slog, ki se prilega vsaki kuhinji.
Specifikacije
- Moč: 1500 W
- Prostornina rezervoarja za vodo: 0,56 l
- Barva: Bela/črna
- Vrsta: aparat za kavo na kapsule
- 4 velikosti skodelic: intenzivni espresso (40 ml), dvojni espresso (80 ml), uravnotežena skodelica Gran Lungo (150 ml), velika skodelica Signature (230 ml)
Kaj je v škatli
- Aparat za kavo
- Dobrodošla brošura Nespresso
- Komplet za degustacijo kapsul Nespresso
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.