Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža

simbolična fotografija

Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
Kuhalnik za riž Lauben 600BC - kuhalnik riža
številka artikla
3778339
OEM
LBNRC600BC
Proizvajalec
Lauben
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 13 kos, 21.5.2024 že pri vas

67,51 €

55,34 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 64,71 €
Na zalogi 13 kos, 21.5.2024 že pri vas

67,51 €

55,34 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Kuhalnik za riž Lauben 600BC - Kuhalnik za riž

EAN: 4260645680487

Zdravo in popolno kuhanje

Vrhunski rižnik Lauben Rice Cooker 600BC odlično skuha vse vrste riža. Z njim lahko pripravite tudi juhe, kaše in stročnice.

Kuhanje v pari brez maščobe

Kuhalnik za riž ima kovinski parnik za zdravo kuhanje brez maščobe.

Optimalna zmogljivost

Prostornina posode za kuhanje riža je 0,6 l, kar je idealno za posameznike ali manjše skupine.

Vzdrževanje temperature

Funkcija Keep warm ohranja riž topel ves dan.

Enostavno upravljanje

Rižnik upravljate z enim samim gumbom, potek kuhanja pa opazujete skozi stekleni pokrov.

Enostavno vzdrževanje

Notranjo posodo lahko pomivate v pomivalnem stroju.

Elegantna zasnova

Kuhalnik za riž Lauben 600BC združuje funkcionalnost in sodobno obliko.

Varnost

Tehnologija hladnega dotika zagotavlja, da se na rižniku ne boste opekli.

Specifikacije

  • Zmogljivost: 0,6 l
  • Upravljanje: en gumb
  • Steamboat: kovinski
  • Delovanje: Avtomatizirano
  • Uporaba: vsestranska
  • Pokrov: kaljeno steklo
  • Površina: neprijemljiva
  • Tehnologija: hladen dotik
  • Funkcija: Ohranite toplo
  • Vzdrževanje: enostavno

Parametri

  • Napetost: 220-240 V, 50-60 Hz
  • Moč: 300 W

Vsebina paketa

  • Parnik za kuhanje v pari
  • Pokrovi iz kaljenega stekla
  • Notranja posoda
  • Merilna skodelica
  • Žlice

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.