Lauben Kuhalnik za riž z nizko vsebnostjo sladkorja 1500WT
133,43 €
109,37 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lauben Kuhalnik za riž z nizko vsebnostjo sladkorja 1500WT
Vrhunski kuhalnik riža s funkcijo nizke vsebnosti sladkorja za zdrave in okusne obroke.
Funkcija z nizko vsebnostjo sladkorja
Med kuhanjem ločuje odvečne sladkorje od škroba. Zdrava prehrana brez napora.
Večnamenska uporaba
6 nastavljivih načinov za različne vrste hrane. Riž, juhe, kaše in stročnice.
Hitro in učinkovito
Funkcija časovnika in funkcije ohranjanja tople hrane za toplo hrano, kadar koli jo potrebujete.
Enostavno upravljanje
Digitalni zaslon za enostavno nastavitev. Enostavno vzdrževanje, posoda je primerna za pomivanje v pomivalnem stroju.
Oblikovanje in varnost
Eleganten dizajn, nagrajen z dvema prestižnima nagradama. Tehnologija Cool touch za varno kuhanje.
Značilnosti
- Funkcija z nizko vsebnostjo sladkorja: pripravite riž z do 40 % manj ogljikovih hidratov.
- Enostavno vzdrževanje: Posodo lahko preprosto operete v pomivalnem stroju.
- 6 nastavljivih načinov: hitro kuhanje, počasno kuhanje, glineni riž, kaša, juha, pogrevanje.
- Časovnik: pripravo hrane lahko načrtujete glede na svoje potrebe.
- Dve nagradi za oblikovanje: eleganten dodatek za vsako kuhinjo.
- Zaslon na dotik: Enostavno in intuitivno upravljanje.
- Nelepljiva površina: ne potrebuje dodane maščobe.
- Funkcija ohranjanja toplote: Funkcija ohranja riž topel, ne da bi se prekuhal.
- Tehnologija hladnega dotika: nikoli se ne boste opekli.
Parametri
- Št. modela: LBNRCD1500WT
- Napetost: 220-240 V, 50/60 Hz
- Nazivna moč: 500 W
- Način ogrevanja: .
- Skupna teža: 3,0 kg
- Neto teža: 2,1 kg
- Velikost izdelka: 222 × 222 × 220 mm
- Prostornina: 1,5 l
- Najmanjši odmerek: 1 odmerek
- Največje število obrokov: 3 - 4 obroki
- Dodatki: notranja posoda, ki jo lahko pomivate v pomivalnem stroju, merilna skodelica, žlica, notranji pokrov z odprtino za paro
Vsebina paketa
- Izdelovalec riža
- Notranji pokrov
- Notranja posoda
- Merilna skodelica
- Žlice
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.