Laminator Fellowes SATURN3i A4
116,11 €
101,53 €
83,22 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fellowesov laminator Saturn3i A4 z novo privlačno obliko in inovativnim sistemom pospešenega segrevanja. Laminiranje v približno 1 min od vklopa. Omogoča kakovostno laminiranje do velikosti A4 v razponu debeline laminirne folije 80-125 mikronov, vključno s fotolaminiranjem. Največja debelina dokumenta 0,6 mm.
Primeren je za laminiranje v pisarni. Tehnologija InstaHeat - pospešeno segrevanje stroja na delovno temperaturo. Stroj je opremljen s tehnologijo HeatGuard Technology™ - dvojnim sistemom toplotne zaščite območja laminiranja, ki zagotavlja hitro segrevanje stroja na delovno stanje in preprečuje nepotrebno segrevanje ohišja pokrova laminatorja. Stroj je opremljen z edinstvenim sistemom Jam Free, ki znatno zmanjša tveganje, da bi se laminiran dokument zataknil v stroju. Laminator ima sistem za sprostitev valjev in možnost ponovnega izmetavanja laminiranega dokumenta - sprostitveni vzvod na zadnji strani stroja. Osvetljen zaslon LED omogoča enostavno izbiro delovnega stanja.
Dobava vključuje začetni komplet 10 folij za laminiranje A4 z debelino 80 mikronov.
Širina laminacije: 240 mm
Hitrost laminiranja: 30 cm/min
Debelina laminirne folije: 80-125 mic
Zagon do delovnega stanja: približno 1 min
Število valjev za laminiranje: 2
Napajanje: 220-240V/50Hz
Dimenzije: 10,5 × 43,5 × 14 cm
Teža: 1,80 kg
100 % BREZ DŽEMOV
- LED indikator napačnega podajanja laminirne folije, če se dokument zatakne, uporabite sprostitveni vzvod.
InstaHeat
- pospešeno segrevanje stroja na delovno temperaturo
Samodejni izklop
- samodejni izklop v prostem teku, varčevanje z energijo in preprečevanje pregrevanja
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.