LEITZ laminator iLAM Home Office A4 siv
85,85 €
79,84 €
65,44 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Značilnosti V domačo pisarno vnese slog v elegantnih in živahnih barvah WOW Laminiranje brez zatikanja z odličnimi rezultati, brez zapletenih nastavitev Pripravljen v 3 minutah - ni dolgega čakanja, da se doseže temperatura laminiranja Nizka poraba energije, samodejni izklop po 30 minutah neuporabe Za žepke od 80 do 125 mikronov V približno 60 sekundah laminira žep A4 z 80 mikroni Svetlobne diode odštevajo čas, ki ostaja do segrevanja Vključen začetni paket za laminiranje žepkov 2 leti garancije, certifikat CE Priporočeno za uporabo z žepi za laminiranje Leitz UDT Specifikacije Oznaka za naročanje 73680089 Barva Siva Material Plastika ABS Dimenzije 128 x 76 x 370 Načelo delovanja 2 valja, nadzor hitrosti Sistem ogrevanja 2 zunanje ogrevana valja Priključna moč 285 W Debelina ohišij 80(75)-125 mikronov Garancija 2 leti Primerno za fotografije Da Čas, potreben za segrevanje 3 min Napajanje iz električnega omrežja 220/240 V AC Temperatura največ 122° za 80 mikrofonov; največ 130° za 125 mikrofonov Največja debelina laminiranega dokumenta 0,4 mm Največja širina laminiranega dokumenta 230 mm Dimenzije mm (odprto) 370 (dolžina) x 125 (širina) x 75 (višina) Mehanizem za sprostitev Ročna sprostitvena ročica Približni čas laminiranja (A4) 60 s (A4 80 mikronov) Hitrost največ 310 mm/min; konstantna Uporaba Format A4 Teža 1,37
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.