LEITZ Namizni sešivalnik NeXXt STYLE 5562, satenasto črn

MARATON
- 45%
POPUSTOV

simbolična fotografija

LEITZ Namizni sešivalnik NeXXt STYLE 5562, satenasto črn
številka artikla
AG573242
OEM
55620094
Proizvajalec
Leitz
Točke zvestobe: 4
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

29,62 €

16,20 €

13,28 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 16,56 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

16,20 €

29,62 €

13,28 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Namizni sešivalnik Leitz New NeXXT STYLE 5562 Trpežna in zanesljiva celokovinska spenjača v prefinjenih barvah serije Leitz Style z dizajnom iz brušenega jekla. Zaradi patentirane tehnologije DIT ni več stresa zaradi zataknjene žice v sešivalniku. Za najboljše rezultate združite z Leitz Power Performance P3 (24/6, 26/6). Lastnosti Zmogljivost spenjanja: 30 listov (80 g/m2) Patentirana tehnologija spenjanja DIT (Direct Impact Technology) zagotavlja popolno, zanesljivo in enostavno spenjanje vsakič znova Gumb za enostavno obračanje nakovala in spreminjanje vrste spenjanja - odprto in zaprto spenjanje, 180° odpiranje roke omogoča tudi stensko spenjanje (lepljenje) Za žice Leitz Power Performance P3 (24/6, 26/6), priložena je ena škatla žic Praktičen vgrajen izvleček žice 10-letna garancija (pri uporabi žic Leitz) Za žice Leitz Power Performance - vedno ostre in popolno oblikovane, izdelane po izjemno visokih standardih kakovosti in iz najboljših materialov. Barva Satenasto črna Material Kovinski pokrov s plastičnimi deli, kovinski mehanski deli Dimenzije 40 x 58 x 145 Vgrajen izvleček žice da 10 let garancije (pri uporabi žic Leitz) Zmogljivost spenjanja 3 mm/30 listov (80 g/m2 papirja) da 5006 Vrsta žice 100x P3 24/6 ali 140x P3 26/6 Polnjenje žice Zgornje polnjenje, 180° odprtina 200 vključenih žic P3 24/6 Stapljanje Odprto, zaprto, stenska montaža Teža 0,27

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.