LEITZ Shredder IQ Domača pisarna

simbolična fotografija

LEITZ Shredder IQ Domača pisarna
številka artikla
AG573964
OEM
80090000
Proizvajalec
Leitz
Točke zvestobe: 46
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Novi elegantni osebni uničevalnik Leitz. Kompaktna velikost za enostavno namestitev v domači pisarni. Tehnologija proti zatikanju papirja, tiho delovanje in dolg čas drobljenja. V velikem košu s prostornino 23 l naenkrat zdrobi do 10 listov A4. Enostavno upravljanje na dotik. Visoka varnost uničenih dokumentov na ravni klasifikacije DIN P4. Specifikacije Oznaka za naročanje 80090000 Barva Bela Dimenzije 356 x 423 x 238 Velikost delcev 4 x 28 mm Stopnja razvrstitve P-4 Čas hlajenja 60 min Čas delovanja od ohladitve 6 min Garancijsko obdobje 2 1 leto Največja širina vhoda (mm) 220 Zmogljivost drobljenja v listih 80 g/m2 10 Vrsta rezanja Križni rez Zmogljivost drobljenja v listih 70 g/m2 11 Prostornina koša za odpadke v l 23 Material za drobljenje Papirnate sponke, žice s sponkami Teža 5,01 Lastnosti Izjemno tiho delovanje - za tiho delovno okolje (ob redni uporabi oljnih folij Leitz) Razdrobi do 10 listov A4 naenkrat - idealno za občasno uporabo v domači pisarni Tehnologija proti zastoju papirja za brezskrbno drobljenje - samodejno se ustavi in obrne, če je vloženega preveč papirja Cikel drobljenja do 6 minut - idealen za občasno drobljenje. Svetlobna dioda kaže, če se naprava pregreva Hitrost drobljenja 1,8 metra na minuto Upravljanje na dotik - preprosto in intuitivno Enostaven za praznjenje koš s prostornino 23 litrov - zadrži do 225 listov, preden ga je treba izprazniti 356 (š) x 423 (v) x 238 (g) mm, 6,5 kg Garancija 2 1 leto - podaljšana garancija po registraciji stroja Žice za spenjanje in sponke za papir

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.