LEITZ Skodelica za svinčnike Prijetna, toplo rumena

simbolična fotografija

LEITZ Skodelica za svinčnike Prijetna, toplo rumena
številka artikla
AG846103
OEM
53290019
Proizvajalec
Leitz
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

12,00 €

9,84 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 11,42 €
Na zalogi 2 kos, v petek že pri vas

12,00 €

9,84 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

"Z blagovno znamko Leitz Cosy se boste počutili kot doma, ne glede na to, kam vas vodi delovni dan. Z minimalistično zasnovo in prijetnimi barvami lahko svojemu delovnemu prostoru dodate slog in barvo. Ta visokokakovostna keramična skodelica je idealna za pisarno in dom, za pisalno mizo, kamor lahko odložite pripomočke za pisanje ali ravnilo, ali v kopalnico za zobno ščetko in zobno pasto. Višina 108 mm in odprtina premera 85 mm zadostujeta za shranjevanje in rokovanje, tudi majhni predmeti vam bodo pomagali ostati dobre volje ves dan. - Velika zgornja odprtina skodelice s premerom 85 mm je popolna velikost za shranjevanje pisalnih pripomočkov in dodatkov, kot so škarje, ravnilo, označevalci ali celo zobna ščetka in zobna pasta v kopalnici. - S skupno višino 108 mm je stojalo idealne velikosti za namestitev na mizo ali umivalnik, zato je primerno za uporabo v pisarni ali doma - Stabilno zaradi teže keramike z visokokakovostnim matiranim zaključkom, ki vzdrži vsakodnevno uporabo in olajša čiščenje - Kombinirajte z drugimi izdelki iz serije Leitz Cosy in tako združite udobje doma z najvišjo kakovostjo ter ustvarite prijetno delovno okolje. - Vključuje: 1 x držalo za svinčnike Leitz Cosy, mere (š x v x g): 85 x 108 x 85 mm, večja teža, toplo rumena, 53290019"

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.