LEITZ UrbanChic komplet mini sešivalnika in luknjača, modra
17,09 €
15,46 €
12,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LEITZ UrbanChic komplet mini sešivalnika in luknjača, modra
Majhen, kompakten in prepoznaven! Komplet mini spenjača in luknjača Leitz v modri barvi.
Oblikovanje in funkcionalnost
Komplet vključuje mini spenjač in luknjač v kontrastnih barvah Urban Chic. Njuno zasnovo je navdihnil aktiven življenjski slog.
Tehnologija in zmogljivost
Steznik je opremljen s patentirano tehnologijo ravnega spenjanja in žicami za spenjanje Leitz Power Performance P2 (št. 10) za popolno spenjanje.
Zmogljivost in ergonomija
Zmogljivost spenjanja je 10 listov (80 g/m2), zmogljivost luknjanja pa 1 mm/10 listov (papir 80 g/m2). Oba izdelka sta zasnovana tako, da sta priročna za uporabo v pisarni, doma ali v šoli.
Praktične funkcije
Steznik ima 180-stopinjsko odprtino roke za stensko spenjanje. Steznik ima zavihek s kontrastnim tiskom formata in okvir za jasno prepoznavanje formata.
Garancija in certificiranje
Komplet ima 3-letno garancijo in varnostni certifikat GS.
Velikost in material
Zaradi kompaktne velikosti so idealni za uporabo na poti. Mehanski deli so izdelani iz kovine, zunanje ohišje pa iz trpežne plastike z notranjo kovinsko ojačitvijo.
Barva: Modra
Komplet mini sešivalnika in luknjača je na voljo v sodobni modri barvi.
Material: kovina in plastika
Mehanski deli so kovinski, zunanji pokrov pa je izdelan iz trpežne plastike z notranjo kovinsko ojačitvijo.
Vsebina paketa
- 1x mini spenjač
- 1x mini luknjač
- 1x škatla žic Leitz Power Performance P2 št. 10
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.